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Warum O2 Service
Gelöst

Cannot find my 4-digit customer code


Good afternoon,

I am trying to cancel my internet contract (Home L Flex) as I will be leaving Germany in the following days, but I got asked for a “4-digit personal customer code” which I am not able to find. How should I proceed?

Lösung von o2_Manga

Hi @Waldo Gálvez 

welcome to our community. :slight_smile:

The four-digit code was given when you signed the contract. If you don’t have it anymore, we can resend it by post. It takes a few days until you get it. Shall we do so?

Greetings

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8 Antworten

o2_Manga
  • 11675 Antworten
  • Lösung
  • 7. September 2021

Hi @Waldo Gálvez 

welcome to our community. :slight_smile:

The four-digit code was given when you signed the contract. If you don’t have it anymore, we can resend it by post. It takes a few days until you get it. Shall we do so?

Greetings


  • Autor
  • Neuling
  • 1 Antwort
  • 7. September 2021

Hi @o2_Manga, thanks a lot for your reply.

 

I called customer service and they told me the code will be sent by post as you mention.

 

Best regards.


o2_Manga
  • 11675 Antworten
  • 7. September 2021

Fine @Waldo Gálvez 

If you hage any further questions please don’t hesitate to get in touch with us again.

Greetings


  • Neuling
  • 4 Antworten
  • 29. Mai 2024

Hallo

ich kann meinen 4-stelligen Kundencode nicht finden. Kann ich ihn von Ihnen bekommen?


Forum|alt.badge.img+2
  • Lehrling
  • 11077 Antworten
  • 29. Mai 2024

Du kannst mit deinem Personalausweis in einen o2 Shop gehen und dir dort deine PKK nennen lassen. 


o2_Kathi
  • Moderatorin
  • 6882 Antworten
  • 4. Juni 2024

Moin @Neginsun,

hast du deine Kundenkennzahl zwischenzeitlich gefunden oder warst du dazu schon im Shop?

Hast du dich im Mein o2 Bereich registriert und sie da nicht gefunden? 

  • Deine persönliche Kundenkennzahl kannst du dir im o2 Portal / in der Mein o2 App anzeigen lassen: unter Meine Daten / Einstellungen / PKK einsehen

Falls nein - sage bitte Bescheid, dann schicken wir sie dir per Post.

LG Kathi 🌞


  • Neuling
  • 4 Antworten
  • 4. Juni 2024

Hallo

Nein, es war nicht da. Ich würde mich freuen, wenn Sie es posten😊


o2_Sven
  • Moderator
  • 15517 Antworten
  • 7. Juni 2024

Hallo @Neginsun ,

ich habe den postalischen Versand der persönlichen Kundenkennzahl jetzt angestoßen, dies sollte dann in ein paar Tagen bei dir im Briefkasten ankommen.

 

Schöne Grüße, Sven


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