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Dear Concerns, 

I am just fed up with O2 customer service. After 20 days I got an appointment with a technician to activate my dsl connection. I was at home from 12:00 to 16:00 and suddenly this mail came,

"Bitte rufen Sie uns an

Jetzt neuen Aktivierungstermin vereinbaren

Lieber o2 Kunde, am 05.01.2021 sollte ein von uns beauftragter Techniker Ihren Internet- und Festnetzanschluss installieren. Dieser Termin konnte nach unseren Informationen leider nicht stattfinden.

 

Bitte rufen Sie uns schnellstmöglich unter der Rufnummer 089 78 79 79 400 an, um einen neuen Termin zu vereinbaren.

 

Bitte beachten Sie: Ohne Ihre Rückmeldung können wir den Auftrag leider nicht ausführen, sodass die Aktivierung Ihres Anschlusses nicht möglich ist. Dies entbindet Sie jedoch nicht von Ihrer Zahlungsverpflichtung für den von Ihnen beauftragten Anschluss.

 

Bitte informieren Sie uns auch, wenn Ihr Anschluss bereits funktionieren sollte. Die von uns bei der Deutschen Telekom gemietete Leitung wird ansonsten abgeschaltet. Das heißt, eine Nutzung des Anschlusses inkl. aller Vertragsbestandteile ist dann nicht mehr möglich.

 

Bitte haben Sie dafür Verständnis, dass wir Ihren offenen Auftrag nicht beliebig lange vorhalten können. Sollten wir in den nächsten 10 Tagen nichts von Ihnen hören, sehen wir uns leider gezwungen, Ihren Vertrag zu kündigen.

 

Ihr Auftrag und speziell Sie als Kunde sind uns besonders wichtig. Bitte unterstützen Sie uns, damit wir mit Ihrer Hilfe schon bald Ihren Anschluss für Sie aktivieren können.

 

Sollten Sie in der Zwischenzeit bereits einen neuen Technikertermin mit uns vereinbart haben, betrachten Sie dieses Schreiben bitte als gegenstandslos.

 

Freundliche Grüße

Ihr o2 Team."

After translating I just understood that I have to make a call to fix another appointment with the technician. If I don't call within 10 days they will terminate my contract. I tried several times to contact but all the time the hotline is unreachable. If they terminate my contract will they charge me further? For your information I have a contract with no minimum term and the connection is not activated yet. Please help me out. Now I just want a hassle free termination.

Yours Sincerely

Ashfaq Ahmad Shoaib

Hello @AshesXX and welcome to our o2 community :-)

I am sorry to hear that the appointment did not take place as it was plannend :-/

As far as I can see you already were in touch with our customer service, was everything handled as you wanted it? :-)

regards,

Lars


@AshesXX At this point, I’m here to support other random customers and hopefully receive some support in return because O2 employees seem skilled at gaslighting customers and even using fake “public accounts” to defend their side. We need to stand together and support each other against this injustice!


@anarlee Please don’t dig up and spam year-old threads due to your personal dissatisfaction.


Good morning ​@anarlee,

as bs0 has already written, please do not answer the same thing under several older posts. Unfortunately, this doesn't help anyone or you with your request.
As I have seen, you have received support in the other post. You can continue there.
Best regards

Kathi


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