ich weiß nicht, wie lange ich mit diesem Problem zu kämpfen habe.
Ich habe drei Wochen mit dem O2-Modem gewartet und am 19.08 kam ein Techniker, um das Internet zu aktivieren. Er sagte, es würde um zwei Uhr funktionieren, aber die DSL-Lampe ging nicht an. Ich habe das Service-Center gefragt, aber die Antwort lautet "Alle Reset". Wenn ich offline gehe, erhalte ich nur die Hotline-Nummer. Sie sind hilflos. Ist es, weil ich nicht gekommen bin, um etwas zu kaufen?
Ich habe ein neues Kabel gekauft und es installiert, aber es passiert nichts. Ich denke, es gibt ein Problem mit der Internetverbindung im anderen Raum des Technikers, oder das Modem ist das Problem. Irgendeine Lösung für mich bitte. Ich habe dieses Problem satt und muss mir Sorgen um die Kündigung machen.
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Störungsannahme
O2 DSL Telefon
0800 52 51 37 8 Kostenfrei
Rufe diese kostenfreie Service-Rufnummer bitte möglichst von deinem Mobiltelefon aus an, da zur Problembehebung u. U. der Router neu gestartet werden muss und dadurch Anrufe vom Festnetz unterbrochen werden.
@o2_DSL
O2 DSL Telefon
0800 52 51 37 8 Kostenfrei
Rufe diese kostenfreie Service-Rufnummer bitte möglichst von deinem Mobiltelefon aus an, da zur Problembehebung u. U. der Router neu gestartet werden muss und dadurch Anrufe vom Festnetz unterbrochen werden.
Was sprecht es mir? ich kann nicht verstehen..
https://hilfe.o2online.de/router-software-internet-telefonie-34/was-kann-die-o2-dsl-hilfe-app-236465
Ich kann nicht verstehen, was sie in einem Telefongespräch sagen.
Dont Post anything here. I only want to know if you have.
P.s. you can write in English if it help you.
Hallo,
wenn Du einen O2 Mitarbeiter am Telefon hast musst Du ihm sagen das die DSL Lampe aus ist.
Das sollte eigentlich reichen. Es muss ein Techniker kommen, so bekommst Du den Anschluss nicht zum laufen.
Gibt es keinen Nachbarn der Dich unterstützen kann?
wenn Du einen O2 Mitarbeiter am Telefon hast musst Du ihm sagen das die DSL Lampe aus ist.
Das sollte eigentlich reichen. Es muss ein Techniker kommen, so bekommst Du den Anschluss nicht zum laufen.
Gibt es keinen Nachbarn der Dich unterstützen kann?
Vielleicht ist jemand, der mir helfen kann, ein Hausbesitzer. @schluej
I hope that a O2 Moderator will see this thread soon. Only this persons (the name Beginns always with O2_ ) you can give private contracts information over PM (private Message)
i am only a normal customer like you. Here a example screenshot from the O2 DSL help App with pre ticket number.
Hello @Korea ,
sorry to read that your DSL connection does not work as it should. According to our data the technician confirmed to us that the activation was completed on August the 19th so to our knowledge it should work.
If it does not, it is possible that the technician connected not the right cables. That is something that unfortunately can happen.
In this case a trouble ticket with our technical DSL team is necessary. We'd like to help you here in this community unfortunately our possibilites are limited. We do not have the possibility to open a trouble ticket for you so I can only recommend to call oout technical DSL hotline. If you do not speak any german at all I suggest to call with a friend of yours who does so since there will be some questions that our technical DSL team will have and we can not promise that you will reach an english speaking agent :-/
Regards,
Lars
sorry to read that your DSL connection does not work as it should. According to our data the technician confirmed to us that the activation was completed on August the 19th so to our knowledge it should work.
If it does not, it is possible that the technician connected not the right cables. That is something that unfortunately can happen.
In this case a trouble ticket with our technical DSL team is necessary. We'd like to help you here in this community unfortunately our possibilites are limited. We do not have the possibility to open a trouble ticket for you so I can only recommend to call oout technical DSL hotline. If you do not speak any german at all I suggest to call with a friend of yours who does so since there will be some questions that our technical DSL team will have and we can not promise that you will reach an english speaking agent :-/
Regards,
Lars
danke !
Today I made four or five calls and they asked me for the information behind my O2 box. I told you all the information, but everything wasn't what they wanted. I met an English counselor, but she eventually had to connect with a German engineer. She asked for my WAP as the first step, but I couldn't find that number. They tried to help me, but I also did my best. German is desperate for me
I don’t know what the word WAP mean. Question: you say. I meet English speaking counselor. Where? On phone or real life?
And other question. Did you have already all paperwork from the O2 shop that you get after you sign your contract?
How fare away is the O2 shop from you?
Hello @Korea ,
I will try to arrange something for you, you will recieve a Private Message from me shortly, you will find it if you look at the right upper corner on your community menu.
Regards,
Lars
I will try to arrange something for you, you will recieve a Private Message from me shortly, you will find it if you look at the right upper corner on your community menu.
Regards,
Lars
first, On phone. sorry you can misunderstand.
second, maybe i will walk to O2 shop, c.a 15min
but they are give me just hotline number.
Take a look at your avatar
The blue circle will indicate a private message.
Klick on it than you will see,
please klick on "Privatnachrichten".
Than you should fine the Message from
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