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Warum O2
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Hi. I’ve been using the O2 internet to go plan for half a year now and without issues recently. Yesterday my monthly flat rate plan ended and I opted in for a new one as I usually do each month, but afterwards I haven’t got any internet connection. My SIM is activated. I’ve tried inserting the same SIM card into my phones but there’s still no data. The download speed stays at near 0 kb/s despite there being signal to the O2 network. Has anybody encountered this before and knows how to fix this? Thanks!

Hi @HanMai,

welcome back.
I have reset the settings.
Please test again, does it work now?

Regards
Antje


Thank you Antje! It worked!


@HanMai I'm glad to hear that.
Have a great weekend.

Regards
Antje


Ich habe eine 365 / 02 Data Sim gekauft und gestern registriert, mir wurde gesagt, dass es 2 bis 3 Stunden dauern würde, bis ich online bin, diese Sim funktioniert immer noch nicht.


Hello @LydiaFox ,

welcome to the o2 Community 💙.

The activation of the card is failing or have you already activated the card, but it’s not working when you use it in your smartphone/router? Are you getting a specific error message, anything else in terms of details that you could tell us would be helpful.

 

Kind regards, Sven


Hallo - Die Karte wurde über die Online-Aktivierung aktiviert, und mir wurde gesagt, dass sie am 5. April innerhalb von 3 Stunden funktionieren würde, es ist jetzt der 9. April und die 'Internet to Go'-SIM-Karte funktioniert immer noch nicht. Der Router funktioniert einwandfrei, die Meldung, die ich erhalte, ist;

OHNE INTERNET VERBUNDEN

 

Lydia


Hallo @LydiaFox

wenn weiterhin keine Verbindung besteht, schauen wir uns das natürlich einmal genauer an. Sende uns darum bitte eine private Nachricht an @o2_Support. Wir benötigen darin die betroffene Ruf- oder SIM-Kartennummer und deine persönliche vierstellige Kundenkennzahl.

VG
Dennis


Hello @LydiaFox,

 

please send us the affected phone number or SIM card number and your four-digit personal customer ID via the PN to o2_Support. So far we have not received an answer, so I hope that the card will work now. 🍀 Please post your feedback here.

 

Best regards, Marco


Hi @LydiaFox,

 

I have now closed the PN. If you still want to send us the data, then write us here in the thread and we will open the PN again.

 

Best regards, Marco


I have same problem, but i dont know what to do? Anyone can help me about it?


Hi @Ibrahim Demirgen,

 

thanks for your post. I have since looked at your contract. Everything should now work again as it should. Can you please confirm this once?

 

Best regards, Marco


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