Ich habe darum gebeten, die Nummer zu O2 zu übertragen, aber Sie haben mir keine Nummer geschickt. Ich möchte meine übertragene Nummer, bitte antworten Sie 4
Edit by o2_Steffen: Überschrift angepasst
Edit: Beitrag vom Forum “O₂ Mobilfunk: Vertrag & Tarife” in das Forum “ English O₂ Community: Mobile “ verschoben. - o2_Marco
if I understand it right, then you want to cancel your new contract because your number could not be ported. Is this correct? After this longer time it is only the cancellation to the end of the 24 Month contrract duration currently possible. The 14 days for the cancellation of your Order is over. Sorry. Back to the porting of your number. Did you check all the points of the application? Do you got any information why your porting was rejectet? Perhabs there is a difference between the customer data or your old provider did not receive the application for the immediate porting. Please check this.
@Agit12 Lieben Dank für die Rückmeldung, auch wenn wir uns natürlich eine andere Antwort erhofft hatten. Ist die Portierung abgelehnt worden? Falls ja, mit welcher Begründung?
@Agit12 Ist es, wie von Vilureef vorgeschlagen, vielleicht einfacher wenn wir in Englisch weiterschreiben? Wenn die Rufnummernmitnahme im ersten Schritt abgelehnt wurde, sollte dir dazu ein Grund mitgeteilt worden. Ein häufiger Grund ist z.B. dass die Rufnummer beim alten Anbieter noch nicht zur Portierung freigegeben wurde.
Vielleicht hilft dieser Hilfeartikel dir ja bereits direkt weiter:
I ported my old number O2 and a sim card was sent to me temporarily and then the number porting was denied but the temporary sim card is still not turned off and I don't want a new sim card please turn it off
if I understand it right, then you want to cancel your new contract because your number could not be ported. Is this correct? After this longer time it is only the cancellation to the end of the 24 Month contrract duration currently possible. The 14 days for the cancellation of your Order is over. Sorry. Back to the porting of your number. Did you check all the points of the application? Do you got any information why your porting was rejectet? Perhabs there is a difference between the customer data or your old provider did not receive the application for the immediate porting. Please check this.
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