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Warum O2
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Deutsche Version unten

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We moved to a new location and transferred our contract. Now after two months we still don't have internet. First, after one month, a technician came and couldn't make the connection. Now, we are waiting for the second appointment. The waiting time between each appointment is really long. Since my job depends a lot on the internet, I bought lots of internet packages for my sim card. 
Because of that, I paid more than 130 euros last month and probably should do the same thing this month. We also don't have good coverage inside the apartment (in the city center), so I should put my phone on the balcony to get the connection. I found all of  these o2 services very ridiculous and advise anyone to avoid o2. I tried to terminate my contract, but they told me at the o2 shop that I have to wait until 2023!!!. I feel like a victim. Please either terminate my contract or give me the damn internet. 

 


Wir sind an einen neuen Standort umgezogen und haben unseren Vertrag übertragen. Jetzt nach zwei Monaten haben wir immer noch kein Internet. Zuerst, danach einen Monat kam ein Techniker und konnte die Verbindung nicht herstellen. Jetzt warten wir auf den zweiten Termin. Die Wartezeit zwischen den einzelnen Terminen ist wirklich lang. Da mein Job stark vom Internet abhängt, habe ich mir viele Internetpakete für meine Simkarte gekauft. Aus diesem Grund habe ich letzten Monat mehr als 130 Euro bezahlt und sollte wahrscheinlich diesen Monat dasselbe tun. Wir haben auch keine gute Abdeckung in der Wohnung (im Stadtzentrum), also sollte ich mein Telefon auf den Balkon legen, um die Verbindung zu bekommen. Ich habe alles gefunden Diese o2-Dienste sind sehr lächerlich und raten jedem, o2 zu meiden. Ich habe versucht, meinen Vertrag zu kündigen, aber sie haben mir im o2-Shop gesagt, dass ich bis 2023 warten muss!!!. Ich fühle mich wie ein Opfer. Bitte kündigen Sie entweder meinen Vertrag oder geben Sie mir das verdammte Internet.

 

Edit by o2_Katja: Moved to our English Community

Hi @iamangryuser ,

 

sorry to hear that the DSL-Move didn’t work out as it should. There’s a new appointment coming up on the 23rd of December, I hope the activation will be completed without any troubles this time. Regarding your mobile data usage: A pack for 200 Gb has been booked by one of my co-workers, for free of course. I hope this will get you through the days until the DSL-Line can be activated.

Please let us know if there are any developments in any direction.

Best regards,
Kurt


Hi @o2_Kurt ,
 

Thank you for your message. The problem is now fixed and we got our internet a few days ago. 

Thanks!


Hello @iamangryuser,

I am really happy to hear that your internet is now working :relaxed:

Please let us know if you have any further questions.

Best regards

Giulia


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