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Warum O2 Service
Gelöst

HANDY MIT SIM-KARTE UND VERTRAG


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85 Antworten

  • Autor
  • Lehrling
  • 41 Antworten
  • 2. Dezember 2024

@o2_Antje 

aber jetzt habe ich deine Nachricht gesehen und beantwortet. Ich danke dir von ganzem Herzen für deine Hilfe


o2_Antje
  • Moderatorin
  • 40940 Antworten
  • 3. Dezember 2024

@User081124 Danke für die private Nachricht, ich habe dir auch gerade noch einmal geantwortet.

Gruß
Antje


  • Autor
  • Lehrling
  • 41 Antworten
  • 4. Dezember 2024

@o2_Antje  
Hello, I sent you 2 private messages, if you have a chance, please read them because they are important.


  • Autor
  • Lehrling
  • 41 Antworten
  • 6. Dezember 2024

@o2_Antje 
I wanted to ask you a question, could you look into my case and what should I do now?


o2_Antje
  • Moderatorin
  • 40940 Antworten
  • 6. Dezember 2024

I have forwarded the case to my colleagues.
As soon as I have new information, I'll get back to you directly here via community, please be patient.

Regards
Antje

 


o2_Antje
  • Moderatorin
  • 40940 Antworten
  • Lösung
  • 10. Dezember 2024

I have news for you :) I'll write you a private message.

Regards
Antje


  • Autor
  • Lehrling
  • 41 Antworten
  • 10. Dezember 2024

@o2_Antje  

ooo thank you very very very much, im so so happy for this, please read again in private.

god bless you for your solution, you are the only one who has offered me correct, safe and fast help.


o2_Antje
  • Moderatorin
  • 40940 Antworten
  • 12. Dezember 2024

@User081124 I have just replied to your PN.

Regards
Antje


  • Autor
  • Lehrling
  • 41 Antworten
  • 12. Dezember 2024

thank you very much, please check again 


o2_Antje
  • Moderatorin
  • 40940 Antworten
  • 18. Dezember 2024

Sure, I've already answered your private message. 

Regards
Antje


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