Skip to main content

Hallo, habe gerade gemerkt das ich seit 3 Monaten das o2 Music Paket abgebucht bekomme.

Ich habe dieses aber nie abgeschlossen/aboniert. Das hat mich jetzt knapp 50,-€ gekostet und ich 

kann noch nichtmal auf die Lieder zugreifen. Da bedient sich anscheinend jemand über meinen Vertrag an dem Musik Abo :angry: . Ich mochte Die letzten Rechnungen und die kommende widersprechen.

Kann mir jemand sagen wo ich das machen kann?

 

Danke im voraus

 

Edit o2_Larissa: Verschoben zu Entertainment: o2 TV, o2 Sky Ticket & Amazon Music Unlimited

Hello @Darwinsrt,

Cora has already given you the link to the entertainment wallet. You can cancel your subscription there. Is that not working for you? 🤔

Kind regards, Lea


Hey @Darwinsrt,

I noticed that you are posting on the same topic in different posts. Please keep the same topics in the same place. 😊

 


There is nothing active in my plan but they charge me 22.45 ruro

Edit o2_Kathi 26.08.24 Full quote removed


@Darwinsrt Can you check your invoice in my o2 and see what the amount was charged for? 


Ya, it's showing value added service. But they nothing active for deactivated for the service.

Edit o2_Kathi 26.08.24 Full quote removed


Good morning @Darwinsrt 
Have you logged in with the relevant phone number?
Have you been able to cancel the subscription successfully in the meantime or do you need support from us?
Kind regards, Kathi 🌞


Deine Antwort