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Warum O2 Service

Delivery of S23 Ultra and Watch 5


Good day, I made an order for the s23 ultra +watch 5 on March 3, it still hasn't arrived, I get an email, what should I do?  Confirm my email at the time of making the confirmation, I have to subtract myself with the cell phone number, it is not registered and I still do not have an invoice???

 

Edit o2_Sven 08.03.2023/13:48: Moved to it’s own thread

5 Antworten

o2_Ines
  • Moderatorin
  • 5537 Antworten
  • 9. März 2023

Hello @Jhoanlopez01, welcome at our community.

Please have a little patience. The Samsung will surely be shipped and delivered to you soon. Which Samsung did you order?

Kidn regards, Ines.


  • Autor
  • Neuling
  • 7 Antworten
  • 9. März 2023

Heute ist meine Sincard nicht mit Portabilität angekommen? 


  • Autor
  • Neuling
  • 7 Antworten
  • 10. März 2023

Ich habe mit Vertrag gekauft, die Simkarte ist noch nicht angekommen, nur das Handy ist angekommen? 


jsc
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  • Meister/In
  • 6079 Antworten
  • 10. März 2023

o2_Sven
  • Moderator
  • 15517 Antworten
  • 14. März 2023

Hello @Jhoanlopez01 ,

it’s good to hear that you have received your hardware, I hope you’ll have plenty of fun with your S23 and the Galaxy Watch in the future.

 

Kind regards, Sven


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