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I don't receive email to verify my email address. How can I check the order status? etc.

  • 20 March 2023
  • 1 Antwort
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How can I check the order status?

I decided to go with your offer O2 my Home L Mindestvertragslaufzeit: 24 Monate. According to one of the first auto-emails (from over a week ago) I should have received:

So geht es mit Ihrer Bestellung weiter:

1. Wir prüfen Ihre Bestellung.
2. Zusätzlich erhalten Sie noch eine E-Mail von uns: Bestätigen Sie darin bitte Ihre E-Mailadresse. Danach haben Sie Zugriff auf Ihren persönlichen Kundenbereich Mein O2 und können Ihre Bestellung jederzeit einsehen und verwalten.
3. Über die weiteren Schritte Ihrer Bestellung halten wir Sie zudem per E-Mail auf dem Laufenden.

 

To date I have not received any confirmation email with link to create Mein o2 account…?

Then I received an e-mail with my order number and the information that I can check the status of my order at: www.o2online.de/auftragsstatus/.
The link doesn’t work, it takes me here: https://hilfe.o2online.de/, where unfortunately I don’t see the tab with the status of the order /only FAQ, forum, etc.

In your FAQs I found the information that:

Übrigens:
Wir haben ihnen direkt nach ihrer Bestellung einen persönlichen Link an ihre E-Mail-Adresse geschickt, mit dem sie sich auch schon vorher einfach und bequem für Mein o2 registrieren können und jederzeit ihren persönlichen Auftragsstatus im Blick haben.

But I did not receive this email.

 

How do I find my order status? Your bot is not very helpful and neither is the information in the email.
It's a bit of a bad start if I can't find my order status and you inform me everywhere that I will receive an email with a link to a page where I can create my o2 account and find my order information there.

How can I log into the system and check the status of my order?


1 Antwort

Hey @yashiroG,

welcome to the o2 Community :)

I’m sorry to here about your rough start. I will try to help you: Have you looked in your spam folder? Maybe you can find the missing mail there? 

Could you please delete your cookies or use an incognito browser and try the link again to check your “Auftragsstatus”?
 

Greetings,
Flo

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