How can I check the order status?
I decided to go with your offer O2 my Home L Mindestvertragslaufzeit: 24 Monate. According to one of the first auto-emails (from over a week ago) I should have received:
So geht es mit Ihrer Bestellung weiter:
1. | Wir prüfen Ihre Bestellung. |
2. | Zusätzlich erhalten Sie noch eine E-Mail von uns: Bestätigen Sie darin bitte Ihre E-Mailadresse. Danach haben Sie Zugriff auf Ihren persönlichen Kundenbereich Mein O2 und können Ihre Bestellung jederzeit einsehen und verwalten. |
3. | Über die weiteren Schritte Ihrer Bestellung halten wir Sie zudem per E-Mail auf dem Laufenden. |
To date I have not received any confirmation email with link to create Mein o2 account…?
Then I received an e-mail with my order number and the information that I can check the status of my order at: www.o2online.de/auftragsstatus/.
The link doesn’t work, it takes me here: https://hilfe.o2online.de/, where unfortunately I don’t see the tab with the status of the order /only FAQ, forum, etc.
In your FAQs I found the information that:
Übrigens:
Wir haben ihnen direkt nach ihrer Bestellung einen persönlichen Link an ihre E-Mail-Adresse geschickt, mit dem sie sich auch schon vorher einfach und bequem für Mein o2 registrieren können und jederzeit ihren persönlichen Auftragsstatus im Blick haben.
But I did not receive this email.
How do I find my order status? Your bot is not very helpful and neither is the information in the email.
It's a bit of a bad start if I can't find my order status and you inform me everywhere that I will receive an email with a link to a page where I can create my o2 account and find my order information there.
How can I log into the system and check the status of my order?