It has been 15 days and I have not received my sim-card. The message came on 17th January that it has been given to Deutsche post. Very poor customer service from O2. Please help me and tell me what should I do. My order number WSFC39444117. Please check. Or cancel my contract if sim can not be delivered. This type of service is unacceptable.
Gelöst
Sim card not recieving
Lösung von Sandroschubert
Hallo,
vermeide bitte Dein Anliegen mehrfach und spamartig im Forum zu verteilen. Dort geht es weiter
Zu diesem Thema können keine neuen Antworten hinzugefügt werden. Du kannst gern ein eigenes Thema erstellen.
Werde Teil der O₂ Community!
- Melde dich bei Mein O₂ an (oder registriere dich schnell)
- Wähle deinen Nutzernamen für die Community
- Erstelle dein Thema oder deinen Kommentar und lass dir schnell und unkompliziert helfen
Anmelden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.