Skip to main content
Warum O2 Service
Gelöst

Sim card not recieving

  • 30. Januar 2021
  • 1 Antwort
  • 32 Aufrufe

It has been 15 days and I have not received my sim-card. The message came on 17th January that it has been given to Deutsche post. Very poor customer service from O2. Please help me and tell me what should I do. My order number WSFC39444117. Please check. Or cancel my contract if sim can not be delivered. This type of service is unacceptable. 

Lösung von Sandroschubert

Hallo,

 

vermeide bitte Dein Anliegen mehrfach und spamartig im Forum zu verteilen. Dort geht es weiter 

 

Zur Antwort springen
War das hilfreich für dich?
Zu diesem Thema können keine neuen Antworten hinzugefügt werden. Du kannst gern ein eigenes Thema erstellen.

1 Antwort

Sandroschubert
Legende

Hallo,

 

vermeide bitte Dein Anliegen mehrfach und spamartig im Forum zu verteilen. Dort geht es weiter