Dears,
Yesterday I migrated from prepaid to postpaid and I asked my old number to be ported, signed the papers and all was fine.
Today, I got a mail with the below:
Guten Tag Herr Shousha,
vielen Dank für Ihr Interesse an einer Rufnummernmitnahme.
Bevor die Rufnummernmitnahme für Sie durchgeführt werden kann, muss die von Ihnen angegebene Prepaid-Rufnummer registriert sein.
Registrieren Sie daher bitte Ihre Rufnummer über die o2 Prepaid-Hotline unter +49 (0)176 888 55 282.
Gehen Sie im Anschluss noch einmal online und lassen Sie uns einen neuen Auftrag zukommen.
Das dauert nicht lange und geht ganz einfach: www.o2.de/mein-o2/rufnummermitnahme
Dann können wir die gewünschte Rufnummernmitnahme für Sie beauftragen.
Wir bitten Sie, bei Ihrer Antwort stets den gesamten Schriftverkehr sowie den Betreff in der E-Mail zu hinterlassen.
Freundliche Grüße
I used Google translate - which usually mess the translation - and I understood that it is something about register my prepaid number.
How could I do this ? could I do this online - as my German is not that good -
Thanks for your help
Seite 1 / 1
Dear @Shousha ,
first of all, welcome to our forum. Nice that you have found the way to us. :-)
To take a look at your prepaidnumber I need the number and your personal four-digit identification code. For that reason I'll write a private message from o2_Support to you.
Do you have any questions about using our community? Then take a look at Neu in der o2 Community? Die wichtigsten Funktionen und Hinweise auf einen Blick. There you will find all the information you need to use!
Kind regards,
Andrea
first of all, welcome to our forum. Nice that you have found the way to us. :-)
To take a look at your prepaidnumber I need the number and your personal four-digit identification code. For that reason I'll write a private message from o2_Support to you.
Do you have any questions about using our community? Then take a look at Neu in der o2 Community? Die wichtigsten Funktionen und Hinweise auf einen Blick. There you will find all the information you need to use!
Kind regards,
Andrea
Hello @Shousha ,
we still haven´t heard from you.
Please let us know here when you´ve sent the message.
Viele Grüße,
Kurt
we still haven´t heard from you.
Please let us know here when you´ve sent the message.
Viele Grüße,
Kurt
Deine Antwort
Werde Teil der O₂ Community!
- Melde dich bei Mein O₂ an (oder registriere dich schnell)
- Wähle deinen Nutzernamen für die Community
- Erstelle dein Thema oder deinen Kommentar und lass dir schnell und unkompliziert helfen
Anmelden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.