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Gelöst

Order problem, after pay deposit.

  • 17 April 2020
  • 1 Antwort
  • 123 Aufrufe

Welcome

I have littlebit problem with my one order…

I order one 

O₂ My Handy 
Apple iPhone 11 Pro Max 
nachtgrün, 256 GB 
Vertragslaufzeit: 24 Monate 
Gesamtpreis der Hardware über 24 Monate: 1429,00  €

 

ihre Bestellung ist am 27.03.2020 

I receive that day email from O2…
Unser persönliches Angebot für Sie:
Wir können Ihnen das IPHONE 11 PRO MAX 256GB anbieten, wenn Sie bis spätestens 04.04.2020 vorab 239,00 € als Guthaben auf Ihr O2 Kundenkonto einzahlen.

I Pay from 30.03.2020
Referenze:    6061932316 A-E

Next post from O2:
12.04.2020 

viel Spaß mit Ihrem neuen Pack.
Ihre Konditionen, sowie alle weiteren Vertragsbestandteile finden Sie hier zusammengefas

Handynummer: 01766229154x
 


O2 bestellstatus site i chechk my order and i see only:

O2 my Data M
Bestelldatum: 27.03.2020
SIM-Nr. 8949228191705083650, Neue SIM für Neues Gerät 1,

Falls Sie die Rufnummer Ihres bisherigen Anbieters zu O2 mitnehmen möchten, können Sie dies hier beauftragen:

Why i not see phone order? where is my phone?, of course SIM card arrive almost 2 weeks ago, bu for the phone i not receive NOTHING.

If i write for  support, support say to me maybe long time for the credit checkk, but i dont know  whattehell?   after deposit maybe company start my credit check?  
I thnik and i hope its only joke and nit real.

Thanks for the help

Patrik Hajdu

1 Antwort

Hi @GipszJakab,

 

welcome to our English community. Thanks for contacting us here.

 

I regret that despite your payment, your device was not delivered to your address.

 

I forwarded your issue to our department which is responsible for the payment via AcceptEmail.

 

As soon as I have any news, I will let you know.

 

Loving greetings,

Tobias

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