Skip to main content

Good afternoon,

I am trying to cancel my internet contract (Home L Flex) as I will be leaving Germany in the following days, but I got asked for a “4-digit personal customer code” which I am not able to find. How should I proceed?

Hi @Waldo Gálvez 

welcome to our community. :slight_smile:

The four-digit code was given when you signed the contract. If you don’t have it anymore, we can resend it by post. It takes a few days until you get it. Shall we do so?

Greetings


Hi @o2_Manga, thanks a lot for your reply.

 

I called customer service and they told me the code will be sent by post as you mention.

 

Best regards.


Fine @Waldo Gálvez 

If you hage any further questions please don’t hesitate to get in touch with us again.

Greetings


Hallo

ich kann meinen 4-stelligen Kundencode nicht finden. Kann ich ihn von Ihnen bekommen?


Du kannst mit deinem Personalausweis in einen o2 Shop gehen und dir dort deine PKK nennen lassen. 


Moin @Neginsun,

hast du deine Kundenkennzahl zwischenzeitlich gefunden oder warst du dazu schon im Shop?

Hast du dich im Mein o2 Bereich registriert und sie da nicht gefunden? 

  • Deine persönliche Kundenkennzahl kannst du dir im o2 Portal / in der Mein o2 App anzeigen lassen: unter Meine Daten / Einstellungen / PKK einsehen

Falls nein - sage bitte Bescheid, dann schicken wir sie dir per Post.

LG Kathi 🌞


Hallo

Nein, es war nicht da. Ich würde mich freuen, wenn Sie es posten😊


Hallo @Neginsun ,

ich habe den postalischen Versand der persönlichen Kundenkennzahl jetzt angestoßen, dies sollte dann in ein paar Tagen bei dir im Briefkasten ankommen.

 

Schöne Grüße, Sven


Deine Antwort