Good afternoon,
I am trying to cancel my internet contract (Home L Flex) as I will be leaving Germany in the following days, but I got asked for a “4-digit personal customer code” which I am not able to find. How should I proceed?
Good afternoon,
I am trying to cancel my internet contract (Home L Flex) as I will be leaving Germany in the following days, but I got asked for a “4-digit personal customer code” which I am not able to find. How should I proceed?
Hi
welcome to our community.
The four-digit code was given when you signed the contract. If you don’t have it anymore, we can resend it by post. It takes a few days until you get it. Shall we do so?
Greetings
Hi
I called customer service and they told me the code will be sent by post as you mention.
Best regards.
Fine
If you hage any further questions please don’t hesitate to get in touch with us again.
Greetings
Hallo
ich kann meinen 4-stelligen Kundencode nicht finden. Kann ich ihn von Ihnen bekommen?
Du kannst mit deinem Personalausweis in einen o2 Shop gehen und dir dort deine PKK nennen lassen.
Moin
hast du deine Kundenkennzahl zwischenzeitlich gefunden oder warst du dazu schon im Shop?
Hast du dich im Mein o2 Bereich registriert und sie da nicht gefunden?
Falls nein - sage bitte Bescheid, dann schicken wir sie dir per Post.
LG Kathi
Hallo
Nein, es war nicht da. Ich würde mich freuen, wenn Sie es posten
Hallo
ich habe den postalischen Versand der persönlichen Kundenkennzahl jetzt angestoßen, dies sollte dann in ein paar Tagen bei dir im Briefkasten ankommen.
Schöne Grüße, Sven
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.