Hallo zusammen,
ich habe heute die o2 Homebox 6641 angeschlossen und eingerichtet. Bis auf die Telefonie funktioniert auch alles.
Das schnurlose Mobilteil ist auch verbunden, nur kann ich nicht telefonieren.
Telefonie
Telefonie-StatusTelefonie deaktiviert
Schnurlostelefon-Basis DECT-Basisstation ist aktiviert.
Kann jemand helfen?
Schöne Grüße
Seite 1 / 1
Ich glaube Du musst bei der Rufnummer noch einen Haken bei Aktiv setzen.
I also have the same problem like Matt- Eagle.
Would it be possible to get a callback in English ?
I have tried calling the support but I waited long time without any success.
My internet and telephone is not working.
I received new modem O2 homebox.
This was installed and worked for a week and hasn't worked since.
It seems the connection has been cut off.
Telefonie
Telefonie-Status Telefonie deaktiviert
Schnurlostelefon-Basis DECT-Basisstation ist deaktiviert.
Status der Aktiverung:
Also, Bitte uberprufen sie die verkabelung ihrer O2 homebox.
VG
Manoj
Would it be possible to get a callback in English ?
I have tried calling the support but I waited long time without any success.
My internet and telephone is not working.
I received new modem O2 homebox.
This was installed and worked for a week and hasn't worked since.
It seems the connection has been cut off.
Telefonie
Telefonie-Status Telefonie deaktiviert
Schnurlostelefon-Basis DECT-Basisstation ist deaktiviert.
Status der Aktiverung:
Also, Bitte uberprufen sie die verkabelung ihrer O2 homebox.
VG
Manoj
have same Problem for last 5 days. It started that my fritzbox 7490 Internet and telephone was cut off from one day to the other. Instead of fritzbox which did not work despite all efforts and tricks I then exchaned the Fritz by a new O2 homebox 6641. I somehow managed to obtain with the o2 Homebox an Internet Connection but still wait for "Telephonie" which was is said to be "deactivated". After at least 3-4 hours spending spending on Handy Service calls (calling resp. waiting) I'm rather frustrated. Nothing happens! It's rather unbelievable ! No message - no nothing from o2!
Deine Antwort
Werde Teil der O₂ Community!
- Melde dich bei Mein O₂ an (oder registriere dich schnell)
- Wähle deinen Nutzernamen für die Community
- Erstelle dein Thema oder deinen Kommentar und lass dir schnell und unkompliziert helfen
Anmelden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.