Hi, today I just received the sim-card and tried to activate it.
However the sim-card is not able to be activated yet.
According to the instructions from your email, first I tried to register My O2 via o2.de/aktivieren.
But the following message was displayed after I entered some information.
“Loggen Sie sich bitte in Mein O2 ein, um eine Ersatz-, getauschte, oder eine SIM-Karte mit 18-stelliger SIM-Kartennummer zu aktivieren.
Oder korrigieren Sie hier bitte Ihre Eingabe, um einen Neuvertrag oder eine Partnerkarte zu aktivieren.”
What should I do? Could you please help me?
Thank you.
Gelöst
SIM card cannot be Activated
Lösung von o2_Andrea
Dear @tak_tak ,
I changed the active SIM-card from xxx506 to xxx006 for you. Please restart your mobile once.
Kind regards,
Andrea
Zur Antwort springenI changed the active SIM-card from xxx506 to xxx006 for you. Please restart your mobile once.
Kind regards,
Andrea
Deine Antwort
Werde Teil der O₂ Community!
- Melde dich bei Mein O₂ an (oder registriere dich schnell)
- Wähle deinen Nutzernamen für die Community
- Erstelle dein Thema oder deinen Kommentar und lass dir schnell und unkompliziert helfen
Anmelden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.