I get the following message since before paying this invoice which actually shows as paid in the account, this is not a mistake, i am sure it was paid as money was pulled from the account, this was not my first invoice and i have been paying via sepa for more than one month, customer support verified I actually have no outstanding bills:
Sehr geehrter O2 Kunde,
derzeit gibt es noch Unklarheiten zu Ihrer Rechnung. Daher können Sie aktuell online an Ihrem Vertrag nur eingeschränkt Änderungen vornehmen.
Bitte prüfen Sie, ob offene Rückstände bestehen und begleichen Sie diese umgehend. Eine Übersicht Ihrer Rechnungspositionen finden Sie hier.
Weitere hilfreiche Informationen zum Thema Zahlung finden Sie hier.
Nach Ausgleich aller Kundenkonten steht Ihnen der Mein O2 Bereich natürlich wieder uneingeschränkt zur Verfügung.
Hi @nikkiyayo
Welcome to our o2 community.
Our message to you and the payment have overlapped. Now nothing should stand in the way of a contract owner change, so please start the process again, I'm sure this time everything will work then.
Kind regards Matze