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Warum O2 Service
Gelöst

Porting O2 Prepaid to Postpaid


Dears,
Yesterday I migrated from prepaid to postpaid and I asked my old number to be ported, signed the papers and all was fine.

Today, I got a mail with the below:

Guten Tag Herr Shousha,

vielen Dank für Ihr Interesse an einer Rufnummernmitnahme.

Bevor die Rufnummernmitnahme für Sie durchgeführt werden kann, muss die von Ihnen angegebene Prepaid-Rufnummer registriert sein.

Registrieren Sie daher bitte Ihre Rufnummer über die o2 Prepaid-Hotline unter +49 (0)176 888 55 282.

Gehen Sie im Anschluss noch einmal online und lassen Sie uns einen neuen Auftrag zukommen.
Das dauert nicht lange und geht ganz einfach: www.o2.de/mein-o2/rufnummermitnahme

Dann können wir die gewünschte Rufnummernmitnahme für Sie beauftragen.

Wir bitten Sie, bei Ihrer Antwort stets den gesamten Schriftverkehr sowie den Betreff in der E-Mail zu hinterlassen.
Freundliche Grüße


I used Google translate - which usually mess the translation - and I understood that it is something about register my prepaid number.

How could I do this ? could I do this online - as my German is not that good -

Thanks for your help

Lösung von o2_Andrea

Dear @Shousha ,

first of all, welcome to our forum. Nice that you have found the way to us. :-)

To take a look at your prepaidnumber I need the number and your personal four-digit identification code. For that reason I'll write a private message from o2_Support to you.

Do you have any questions about using our community? Then take a look at Neu in der o2 Community? Die wichtigsten Funktionen und Hinweise auf einen Blick. There you will find all the information you need to use!

Kind regards,
Andrea
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2 Antworten

o2_Andrea
  • Team
  • 26467 Antworten
  • Lösung
  • 29. August 2019
Dear @Shousha ,

first of all, welcome to our forum. Nice that you have found the way to us. :-)

To take a look at your prepaidnumber I need the number and your personal four-digit identification code. For that reason I'll write a private message from o2_Support to you.

Do you have any questions about using our community? Then take a look at Neu in der o2 Community? Die wichtigsten Funktionen und Hinweise auf einen Blick. There you will find all the information you need to use!

Kind regards,
Andrea

o2_Kurt
  • Moderator
  • 18700 Antworten
  • 3. September 2019
Hello @Shousha ,

we still haven´t heard from you.
Please let us know here when you´ve sent the message.

Viele Grüße,
Kurt

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