Hello,
I would like to do the number porting. So, can you please share my number? Therefore, I can switch from O2 network to other.
My number is 0176xxxxxx82.
Please do the necessary.
I thank you.
greetings
Vignesh.
edit Thomas3 : please do not post any personal data here, because public forum
Seite 1 / 1
Hi @Vignesh1436 ,
we prepared your number, its now possible to transfer your number to your new provider.
We will charge you 24,99 for this service
Regards
Antje
we prepared your number, its now possible to transfer your number to your new provider.
We will charge you 24,99 for this service
Regards
Antje
Hallo, Antje,
Danke für deine E-Mail.
Ich bin Prepaid-Kunde, ich habe keinen Vertrag mit O2-Netzwerk.
Also, ich hoffe, ich will keine 24 Euro bezahlen. Außerdem wird es beim Kauf der O2-Sim nirgendwo erwähnt.
Bitte beachten Sie diese Anfrage und geben Sie meine Nummer an.
Ich danke dir.
Mit freundlichen Grüßen
Vignesh
Danke für deine E-Mail.
Ich bin Prepaid-Kunde, ich habe keinen Vertrag mit O2-Netzwerk.
Also, ich hoffe, ich will keine 24 Euro bezahlen. Außerdem wird es beim Kauf der O2-Sim nirgendwo erwähnt.
Bitte beachten Sie diese Anfrage und geben Sie meine Nummer an.
Ich danke dir.
Mit freundlichen Grüßen
Vignesh
Hallo @o2_Antje ,
Wenn diese mobile Nummer portabel ist, bedeutet das, dass ich meine Nummer nicht in ein anderes Netzwerk ändern möchte. Bitte nicht aufladen.
Grüße
Vignesh
Wenn diese mobile Nummer portabel ist, bedeutet das, dass ich meine Nummer nicht in ein anderes Netzwerk ändern möchte. Bitte nicht aufladen.
Grüße
Vignesh
Hello @Vignesh1436 ,
have you requested the transfer, yet?
If not, there´s nothing else you need to do.
The option to transfer your number, the Opt-In, is everything we´ve changed.
If you don´t request the transfer to another provider at the new provider, nothing will happen.
If the transfer is already requested, you´d need to inform the receiver that you´ve changed your mind in order to cancel the transfer.
Viele Grüße,
Kurt
have you requested the transfer, yet?
If not, there´s nothing else you need to do.
The option to transfer your number, the Opt-In, is everything we´ve changed.
If you don´t request the transfer to another provider at the new provider, nothing will happen.
If the transfer is already requested, you´d need to inform the receiver that you´ve changed your mind in order to cancel the transfer.
Viele Grüße,
Kurt
Hallo @o2_Kurt ,
Thanks for the Information.
I will check with that Provider.
If i want to deactivate this SIM Card?
What is the procedure?
Can you please advise on same.
Kind Regards
Vignesh
Thanks for the Information.
I will check with that Provider.
If i want to deactivate this SIM Card?
What is the procedure?
Can you please advise on same.
Kind Regards
Vignesh
Hello
The transfer request will also start the deactivation process :)
Viele Grüße, Kurt
Deine Antwort
Werde Teil der O₂ Community!
- Melde dich bei Mein O₂ an (oder registriere dich schnell)
- Wähle deinen Nutzernamen für die Community
- Erstelle dein Thema oder deinen Kommentar und lass dir schnell und unkompliziert helfen
Anmelden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.