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billing reclamation


Hi dear manager,

I would like to reclame about the billing for the following months below, I paid extra charges, and some bills are above my contract argement(10.99 €).

could you me please fix this!

- 31.07.23 , Rechnung N: 178XXXXXXXX

- 29.09.23, Rechnung N: 182XXXXXXXX

- 29.06.23, Rechnung N: 176XXXXXXXX

 

Best Regards, Taoufik

Edit o2_Cora 27.02.24: Customer number and invoice number removed / Post moved from → O₂ Mobilfunk: Rechnung

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Lösung von Sächsin 27 February 2024, 14:55

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2 Antworten

Du musst schon genau angeben, welche Positionen der jeweiligen Rechnung dir genau reklamationswürdig erscheinen.

Zudem gibt es eine Frist von 8 Wochen zur Reklamation (steht auch in jeder Rechnung drin) und die sind in deinem Fall deutlich überschritten.

Hello @taoufikizem,

welcome to our o2 community 🙂 The deadline for invoice complaints is indeed 8 weeks. The bill can differ from the basic charge due to paid connections for example. Do your bills provide a Einzelverbindungsnachweis or individual connection proof? There you can see which connections were charged.

Regards,

Gerrit

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