I canceled my O2 contract on time and also sent the router back to O2. Few days after I received a feedback call and they asked me why I want to cancel the contract. I answered and they told me my contract will be canceled on June 26, 2019. I am eagerly waiting for this day to come as I really don't want to be associated with o2 at all. But this morning I received an email from o2 saying this:
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Lieber o2 Kunde,
Ihr DSL-Auftrag wurde am 07.06.2019 aktiviert.
Unter www.breitbandmessung.de können Sie die Bandbreite Ihres Anschlusses mit dem anbieterunabhängigen Tool der BNetzA messen. Details zur technischen Durchführung der Messung und zur Aussagekraft der Ergebnisse finden Sie online unter www.breitbandmessung.de/fragen-und-antworten.
Freundliche Grüße
Ihr o2 Team
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I translated and it says your dsl order is activated on 07.06.2019. I don't know why you are doing this to me. I humbly request you to DEACTIVATE my DSL.
Lösung von o2_Andrea
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