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eSim Delivery

  • November 7, 2023
  • 6 Antworten
  • 127 Aufrufe

Hello,

I have ordered esim on the 2nd of November, but I haven’t got any tracking number for the letter with the QR code for the sim.

(Sobald Ihre Bestellung verschickt ist, erhalten Sie eine E-Mail mit der Versandbestätigung von O2 inklusive Sendungsnummer.)

When will it be dispatched? How can I check the status of my order? Is there anything else I need to do?

 

Hallo,

ich habe esim am 2. November bestellt, aber ich habe keine Sendungsnummer für den Brief mit dem QR-Code für die sim erhalten.

(Sobald Ihre Bestellung verschickt ist, erhalten Sie eine E-Mail mit der Versandbestätigung von O2 inklusive Sendungsnummer.)

Wann wird es verschickt? Wie kann ich den Status meiner Bestellung abfragen? Gibt es sonst noch etwas, was ich tun muss?

09.11.2023 08:49 o2_Katja: verschoben aus SIM-Karte

Lösung von Vilureef

Hallo @Elizaveta,

der QR Code wird per einfachen Brief verschickt. Bitte gedulde dich, es liegt noch im Rahmen. Die Email ist standardisiert.

the QR code will be sent by simple letter. Please be patient, it's still within limits. The email is standardized

Best regards

6 Antworten

  • Autor
  • Besucher:in
  • November 7, 2023

Hello,

I have ordered esim on the 2nd of November, but I haven’t got any tracking number for the letter with the QR code for the sim.

(Sobald Ihre Bestellung verschickt ist, erhalten Sie eine E-Mail mit der Versandbestätigung von O2 inklusive Sendungsnummer.)

When will it be dispatched? How can I check the status of my order? Is there anything else I need to do?

 

Edit Vilureef: doppelte Themen zusammengelegt! 07.11.23/14:57


jsc
Legende
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  • Legende
  • November 7, 2023

Vilureef
Legende
  • Lösung
  • November 7, 2023

Hallo @Elizaveta,

der QR Code wird per einfachen Brief verschickt. Bitte gedulde dich, es liegt noch im Rahmen. Die Email ist standardisiert.

the QR code will be sent by simple letter. Please be patient, it's still within limits. The email is standardized

Best regards


  • Autor
  • Besucher:in
  • November 7, 2023

Thank you for the answer!

Is it ok that I didn’t get any contract or customer number?


Vilureef
Legende
  • November 7, 2023

Hello @Elizaveta,

Yes, you will only receive the customer number once the contract has been activated.

Best regards


o2_Bianca
  • Moderatorin
  • November 22, 2023

Hello @Elizaveta,
thank you for contacting us in this way. Have you already received the eSIM in the meantime? Can we still help you?🙂
Kind regards Bianca