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Vorausbezahltes Guthaben wird nicht erstattet.

  • October 30, 2025
  • 2 Antworten
  • 22 Aufrufe

Hallo, ich habe am 24. September 2025 eine Rückerstattung meines bestehenden Prepaid-Guthabens beantragt.

Ich habe das Geld jedoch noch nicht auf meinem Bankkonto erhalten und auch keine Rückmeldung zu meinem Antrag bekommen.

Könnten Sie mir bitte weiterhelfen?

 

edit o2_Manga: Postings zusammengeführt, da gleicher Inhalt

2 Antworten

  • Autor
  • Besucher:in
  • October 30, 2025

Hello, I had applied for a refund of my existing prepaid credit on 24 September 2025.

However I have not yet received the money in my bank account, not have I received any updates regarding my request.

Please help me with this!


o2_Bianca
  • Moderatorin
  • November 3, 2025

Hello ​@qbyq,
thank you for posting your query here in the community. Welcome. You posted your message in the prepaid section. Is this about a prepaid credit refund? Did you receive any further information after submitting your request?
Kind reagards, Bianca