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Warum O2
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Gelöst

paid my bill

  • July 6, 2025
  • 3 Antworten
  • 21 Aufrufe

ich habe meine Telefonrechnung für diesen Monat bezahlt, aber es wird immer noch angezeigt, dass ich nicht bezahlt habe. Wie kann ich das überprüfen?

edit o2 Gerrit 07.07.2025 moved to O₂ Mobilfunk: Vertrag & Tarife

Lösung von o2_Gerrit

Hello ​@The wise one,

welcome to our o2 Community 🙂

It can be that your transfer is still,on the way or still being processed by our system, as especially during the weekend it will need some time.

Best Regards,

Gerrit

3 Antworten

Bollermann
Legende
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Hallo ​@The wise one 

Wann hast du denn bezahlt? Hast du in der Überweisung die korrekte Kundennummer abgegeben?


  • Autor
  • Besucher:in
  • July 6, 2025

Yes I did. I paid yesterday. It is due on 11 th of July


o2_Gerrit
  • Moderator
  • Lösung
  • July 7, 2025

Hello ​@The wise one,

welcome to our o2 Community 🙂

It can be that your transfer is still,on the way or still being processed by our system, as especially during the weekend it will need some time.

Best Regards,

Gerrit