Skip to main content
Warum O2 Service
Gelöst

Iphone 13 pro max

  • 27. November 2021
  • 1 Antwort
  • 31 Aufrufe

I’ve order iphone 13 pro max on 17 november. And they told me it would delivery this week but still i haven’t received it and also i can’t track it online whenever i use my order no to track it, your website doesn’t recognise my order no.

 

Also tried talking to hotline and no one could help and once the call got connected after 20 min and he just disconnected it

Lösung von Vilureef

Hallo,

bitte nicht doppelt. Das ist laut Netiquette nicht gestattet. Dort geht es weiter:

LG

Zur Antwort springen
War das hilfreich für dich?
Zu diesem Thema können keine neuen Antworten hinzugefügt werden. Du kannst gern ein eigenes Thema erstellen.

1 Antwort

Vilureef
Superstar
  • 50002 Antworten
  • Lösung
  • 27. November 2021

Hallo,

bitte nicht doppelt. Das ist laut Netiquette nicht gestattet. Dort geht es weiter:

LG