Skip to main content
Warum O2
Warenkorb
Service

 

I ordered an o2 Home Flex Router for my new apartment and For Online Study on 06.11.2020, the agent promised that I get it within 3-5days. He/she (the agent) even recommended a post-paid product for me, which I  subscribed to it. 

 

The next  2-4 days I got the postpaid sim in my postbox and never received the Router.  It’s almost 3weeks after I ordered for a router. I still haven’t received the router. 

 

I am very disappointed and tired.  Because each time, I call the agent will give fake promises. 
 

Hello @k1ngsley2 ,

 

the hardware was not delivered, because DHL could not find your adress (according to DHL).

Mo, 09.11.2020, 13:19

Leider war eine Zustellung der Sendung nicht möglich. Gründe hierfür können sein: Kein Zugang zum Gebäude, kein Schild an der Klingel, Empfänger ggf. verzogen, etc.Mo, 09.11.2020, 13:19Leider war eine Zustellung der Sendung nicht möglich. Gründe hierfür können sein: Kein Zugang zum Gebäude, kein Schild an der Klingel, Empfänger ggf. verzogen, etc.

 

The HomeSpot was then returned to us. I also find it strange, that there was no further notification. Sorry about the long delay!

We´ll gladly send a new one you way! Is the listet Adress in “Mein o2” still correct?

 

Viele Grüße,

Kurt


Deine Antwort