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Warum O2
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Gelöst

Vertragsabschluss

  • February 20, 2021
  • 5 Antworten
  • 78 Aufrufe

MaoSpa
Besucher:in

Ich habe meinen Vertrag mit O2 im vergangenen September geschlossen (Gott sei Dank!). Ich würde gerne wissen, warum trotz Überweisung meiner Telefonnummern an Vodafone weiterhin alle zwei Monate eine Rechnung über 9,38 Euro eingeht. Ich kann nicht einmal überprüfen, warum Sie mir diesen Betrag ohne meine Erlaubnis abnehmen, da ich meine O2-App nicht mehr aufrufen kann.

 

edit o2_Tobias: transferred to our English Community

Lösung von o2_Tobias

Hi @MaoSpa

 

welcome to our English Community. :blush:  

 

I am glad that you have contacted us here. The amount of 9,38 € is a credit that you have received on 31st July 2019 and that was not payed out to you. 

 

Therefore, we will now transfer this amount to your personal bank account within the next 2 weeks. 

 

Thanks a lot for informing us here. 

 

Loving greetings,

Tobias

5 Antworten

MaoSpa
Besucher:in
  • Autor
  • Besucher:in
  • February 20, 2021

I closed my contract with O2 last September (thankfully!). I would like to know why, despite having transferred my phone numbers to Vodafone, an invoice of 9.38 euros continues to arrive every two months. I cannot even check why you are taking this amount from me without my permission as I can no longer enter my O2 app.

 

edit o2_Tobias: transferred from the English thread Contract to Vertragsabschluss because of double-posting


  • February 20, 2021

Hi, bitte wende dich mit der Kundennummer von Bankkontoauszug an den Kundenservice.

Bei der Rufnummer-Abfage einfach ‘weiter' sagen,

Bis du einen O2 Mitarbeiter dran hast.

oder hier mit viel Geduld einige Tage auf einen O2 Moderator warten.

mfg


MaoSpa
Besucher:in
  • Autor
  • Besucher:in
  • February 20, 2021

Hi, bitte wende dich mit der Kundennummer von Bankkontoauszug an den Kundenservice.

Bei der Rufnummer-Abfage einfach ‘weiter' sagen,

Bis du einen O2 Mitarbeiter dran hast.

oder hier mit viel Geduld einige Tage auf einen O2 Moderator warten.

mfg

Vielen Dank!


o2_Dennis
  • Moderator
  • February 24, 2021

Hallo @MaoSpa,

konnte sich dein Anliegen klären lassen und kannst du die Abbuchungen nun zuordnen oder benötigst du dazu von uns noch Unterstützung? :slight_smile:

VG
Dennis


o2_Tobias
  • Lösung
  • March 1, 2021

Hi @MaoSpa

 

welcome to our English Community. :blush:  

 

I am glad that you have contacted us here. The amount of 9,38 € is a credit that you have received on 31st July 2019 and that was not payed out to you. 

 

Therefore, we will now transfer this amount to your personal bank account within the next 2 weeks. 

 

Thanks a lot for informing us here. 

 

Loving greetings,

Tobias