Skip to main content
Warum O2
Warenkorb
Service

Ich habe am Mittwoch letzter Woche eine neue SIM-Karte für meine kaputte SIM-Karte gekauft. Meine Karte ist in einer Woche angekommen und das Guthaben, das ich auf meine alte Karte geladen habe, konnte nicht auf meine neue Karte angewendet werden. Ich habe derzeit kein Internet- und Anrufpaket aktiviert meine Karte. Ich habe bereits 9,90 Euro für eine neue Sim-Karte bezahlt. Werfen Sie mich nicht weg. Zur langfristigen Information. Warum zahle ich erneut eine Gebühr? Ich konnte das verbleibende Internet- und Telefonpaket auf meinem nicht nutzen andere Karte, weil Sie meine neue Karte zu spät geschickt haben und sie aufgebraucht ist. Das ist lächerlich.

 

Edit o2_Sven 05.12.2023/16:04: Moved to own thread

Hallo @ShSrp,

du kannst auch in Englisch schreiben.

LG


My sim card broke last week. I bought a new sim card by paying 9.90 euros. I waited 1 week for the new sim card. While I was waiting, my internet and call package on my line ran out, but I couldn't use my line anyway. Currently, there is no internet or call package on my new sim card. This is too much. It's ridiculous. Because I was aggrieved because you sent the new card late. My package on my line ran out before I could use it. Now I have spent 1 week paying for nothing. You have to compensate for my grievance


Hello @ShSrp, welcome at our community. Nice to have you here. Unfortunately, especially now at Christmas time, shipping by post can take a little longer, but I'm happy to see what I can do for you.

Did you buy a completely new card with a new number or order a replacement card?

Kind regards Ines.


Thank you for your answer.I replaced it with a new one Sim card.

Mit freundlichen Grüßen.

 


Hello @ShSrp,

If it was a replacement card, everything will usually be transferred to the new SIM. Call the English-speaking hotline.

Best regards


The transfer could not be made, because you sent the card late, my call and internet package ran out. Now I have to install a new one.


Hello @ShSrp, I'm sorry that the card came to late. Did everything work with the installation?

Kind regards, Ines.

 


Deine Antwort