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o2 sim


Guten Tag.  Ich bin ein Ausländer, also schreibe ich durch einen Übersetzer.  Meine Bestellnummer lautet xxxxxxxxx.  Ich habe für meine Bestellung keine SIM-Karte mit einer Telefonnummer erhalten.

 

(Bestellnummer und Screenshot mit Kundendaten entfernt, o2 Michi)

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Lösung von o2_Michi 11 March 2021, 15:48

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14 Antworten

Dir wurde ein Handy geliefert. Da gehört keine SIM dazu.

Hast du zusätzlich einen Mobilfunkvertrag abgeschlossen? Falls ja, wann?

Bei der Auswahl habe ich eingegeben, dass ich ein neuer Kunde bin.  Ich habe das Programm gewählt.  Wenn Sie ein Programm auswählen, müssen Sie auch eine Telefonnummer haben.  Ich habe auch für meinen Kollegen bestellt und er hat eine SIM.

Hello @SaliSvK,

 

if it’s easier for you, we can switch to english. :relaxed:

Wenn du ein Handy bestellt hast, kannst du dich hier als o2 My handy Kunde registrieren.

 

Viele Grüße,

Michi

We can switch to english 🙃

Now i have SIM card but i can not call.

I activate my SIM on o2 web site,but is not working. I don't know what to do?!

 

 

EDIT: verschoben in Englisch  o2_Maria

Hi @SaliSvK,

can you tell me the steps you made so far? And did you restart the smartphone?

Kind regards, Ines.

I entered a 19-digit code.

Date of birth…..

But I didn't get any message,With phone number…..I turned off the phone and restarted it about a million times…always writes to me-Unregistered on the network…..I can't call or write messages.….It's been almost a month….For What I pay 50 euros a month?????

 

Your card is active,You can take full advantage of all services….But that's not true!!!!!!!

 

 

 

Ich habe einen 19-stelligen Code eingegeben.

Geburtsdatum…..

Aber ich habe keine Nachricht erhalten. Mit Telefonnummer ... Ich habe das Telefon ausgeschaltet und ungefähr eine Million Mal neu gestartet ... schreibt immer an mich - im Netzwerk nicht registriert ... Ich kann keine Nachrichten anrufen oder schreiben ... Es ist fast ein Monat her ... Für was ich 50 Euro im Monat bezahle ?????

 

Ihre Karte ist aktiv. Sie können alle Dienste in vollem Umfang nutzen. Aber das stimmt nicht !!!!!!!

Hello @SaliSvK :relaxed:

 

did you restart your phone after the activation? Normally there is a restart needed when the sim card is already inserted in the phone but not active. After the restart the sim card will be recognized in the o2 network and the coverage will show up in the display (o2-de).

 

best regards,

Michi

o2_Mic

 

I've tried it a thousand times

Hi @SaliSvK

 

in order to check what happened to your SIM-card, I have just written a private message via @o2_Support to you. Please reply there to my request. 

 

Thanks a lot. 

 

Loving greetings,

Tobias

Ok

Hi @SaliSvK

 

I just raised one more question at @o2_Support before I will give you an answer. 

 

Loving greetings,

Tobias

Hi @SaliSvK

 

can you please have a look at @o2_Support?

 

Thanks a lot. 

 

Loving greetings,

Tobias

Hi @SaliSvK

 

thanks for all your messages at @o2_Support

 

Unfortunately, we could not find a solution to your issue concerning the missing sim-card as you personally cancelled this contract. 

 

But I hope that you are happy with your device Samsung Galaxy S21 5G 128GB, GREY+TAB A 8.0 WIFI. 

 

Maybe you are interested in this video of @FlashBox that compares the different S21-devices: 

(unfortunately in German)

 

Loving greetings,

Tobias

 

 

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