Hallo, ich sage Ihnen Folgendes: Ich brauche meine alte Nummer. Ich habe darum gebeten, dass eine neue durch die alte Nummer ersetzt wird, sie sollte eigentlich 8 Tage halten... Die zweite Woche vergeht und immer noch nichts. Grüße, Damian
Edit o2_Bianca: Moved from Mobilfunk Vertrag&Tarife to English o2 Community mobile
Hier fehlt Information. Was ist mit der alten Nummer passiert? Warum hast du eine neue Nummer bekommen? Gerne auf Englisch.
Old. I simply changed the network... And asked for the number to be replaced with my old number Too complicated or what? I've been waiting for a second week for nothing...
Number overlay... My old number has been disabled, no one knows the new one... There is a problem, people, customers are calling, the phone is switched off
So you requested that your old number be ported to o2 from your previous provider and submitted the form two weeks ago? No that is not complicated but it can go wrong, for example if there is any discrepancy between in the data o2 has and your old provider has. Have you asked customer services what the problem is?
Korwa good answer and question. No, I didn't ask because I didn't have time, and when an office answers the phone, I'm at work. Everything used to work online...
Gave For me personally, I could keep this new number... But I have a company and clients' contacts on the old one... And at the moment the number is switched off and it hurts me... Time is money
Two options: contact customer services and ask what the problem is or initiate the number transfer again. If calling is not an option (the hotline is available from 7am - 8pm during the week) you could use the contact form: https://www.o2online.de/service/kontaktformular/
Ok, great, thanks, if I could get a number from you where someone answers the phone by 8 p.m., that would be great. Thanks, have a nice evening, best regards
089 66 66 30 08 1 is the English speaking hotline.
Hello
I see you have already received great support from bs0 :)
In the meantime, have you contacted our English hotline? If so, have they been able to clarify your concerns? Or can we still support you here?
Best regards
Cora
Hallo. Lassen Sie mich Ihnen sagen, das Wochenende war angespannt. Ich habe nicht angerufen oder geschrieben, aber ich habe keine Antwort erhalten... Wo sollte das O2-Netz das in zwei Wochen machen... Es ist die vierte Woche her... Grüße
Guten Morgen
wir möchten das gerne mit dir klären und lösen. Ich habe dir jetzt eine persönliche Nachricht geschrieben da ich noch ein paar Fragen dazu habe und Daten benötige
Liebe Grüße
Kathi
Hallo
du hast leider bisher nicht geantwortet. Funktioniert jetzt wieder alles bei dir oder benötigst
du weiterhin hier Unterstützung von uns?
Gib uns doch gerne eine Rückmeldung.
Lieben Gruß
Kathi
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