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neuer und alter vertrag

  • December 5, 2025
  • 4 Antworten
  • 28 Aufrufe

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Hallo, bitte, ich habe einen vertrag zu O2 und sie machen mir ein Angebot für weitere Daten, das ich annehme, sodass ich den ersten vertrag abbrechen muss. Oder sobald ich einen neuen akzeptiere, wird automatisch umgeschaltet? Keine Notwendigkeit, eine Stornierung zu beantragenDanke

S

 

o2_Giulia, 06.12.2025, 08:45: verschoben von Testberichte & Reviews zu  English O₂ Community: Mobile

4 Antworten

Bumer
Legende
  • December 5, 2025

Wer macht dir ein Angebot? Geht es um eine Vetagsverlängerung? Magst du lieber auf Englisch schreiben?


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  • Autor
  • Besucher:in
  • December 5, 2025

Ok I'm have contact with O2 boost mobile data 40Gb for 17€ for 3 years now and I have another tariff deal from O2 and unlimited on demand for 25€ so I accept it the question is I have to cancel the first contact or it automatically switches to new contract because in it doesn't reflect changes so I need help please,thanks


o2_Giulia
  • Moderatorin
  • December 6, 2025

Hello ​@Kasimu,

welcome to our 02 Community 😀

If you have signed a new, additional contract, your old contract will not be automatically cancelled. You can use our online cancellation form for this.

Please let us know if you have any further questions on this. 

Best regards

Giulia


Bumer
Legende
  • December 6, 2025

@Kasimu 

Did you want an additional contract? Does the new contract include a combined discount? That would be lost if you cancel the old contract.