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Internetanschluss

  • December 7, 2025
  • 14 Antworten
  • 100 Aufrufe

Mein Festnetzvertrag ist 5 Monate alt, aber mein Internetanschluss wurde noch nicht aufgeladen. Ich brauche Internet.

 

o2_Giulia, 07.12.2025, 08:59: verschoben von

zu eigenem Beitrag

 

o2_Giulia, 07.12.2025, 16:15: verschoben von  O₂ Home: Vertrag & Tarife zu English O₂ Community: Mobile

14 Antworten

o2_Giulia
  • Moderatorin
  • December 7, 2025

Hallo ​@Sjd65,

herzlich willkommen in unserer o2 Community 😀 

Es tut mir leid, wenn es zu Problemen mit deinem Internetanschluss gekommen ist.

Fünf Monate sind sehr lange, liegt denn eine Störung vor? Um was für einen Anschluss handelt es sich genau (DSL, Kabelanschluss, Glasfaser)?

Viele Grüße

Giulia


  • Autor
  • Besucher:in
  • December 7, 2025

Meine Internetverbindung mit der SIM-Karte lädt nicht, warum?
 


  • Autor
  • Besucher:in
  • December 7, 2025

I want to know on what date my mobile internet will be recharged?

 

o2_Giulia, 07.12.2025, 10:59: verschoben zu bestehendem Beitrag


poales
Legende
  • Legende
  • December 7, 2025

@Sjd65 

wie heißt  dein  Tarif? 


o2_Giulia
  • Moderatorin
  • December 7, 2025

Hallo ​@Sjd65,

okay, dann geht es nicht um einen Festnetzanschluss, sondern um einen Mobilfunkvertrag? 

Hatte das mobile Internet noch nie funktioniert oder geht es nur zeitweise oder an bestimmen Orten nicht?

Viele Grüße

Giulia


Bollermann
Legende
Forum|alt.badge.img+46
  • December 7, 2025

Vllt ein Home LTE/5G ? 


  • Autor
  • Besucher:in
  • December 7, 2025

I have internet but it is running out. When will it be recharged?


o2_Giulia
  • Moderatorin
  • December 7, 2025

Hello ​@Sjd65,

if your monthly mobile data volume is used up, it will be reset at the start of the next billing month. You can see the exact date in the Mein o2 app or in the customer portal Mein o2

Best regards

Giulia


  • Autor
  • Besucher:in
  • December 7, 2025

Ok, thanks 


  • Autor
  • Besucher:in
  • December 7, 2025

I want to change my mobile tariff. How can I do this, because this amount of data is not enough for my consumption?
 


o2_Gerrit
  • Moderator
  • December 7, 2025

Hello ​@Sjd65, did you try and see if you can extend your contract with a new plan with more data volume via your customer account in the Mein o2 App or via a browser?

Best Regards,

Gerrit


  • Autor
  • Besucher:in
  • December 7, 2025

I want to activate the unlimited package for 20 euros per month, but this option is not available in the browser.


  • Autor
  • Besucher:in
  • December 7, 2025

Can you please activate this unlimited package for me at a monthly cost of 20 euros?


o2_Manga
  • December 13, 2025

@Sjd65 

are we talking about a package to top up your existing contract or did you decide to take a complete new plan in addition to your running contract. 

Unfortunately I did you get you so far.

Greetings

Manga