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Ihr aktueller Zahlungsstatus


Dear Sir or Madam

I have order the New mobile with sim card and partner sim card, then i have received the email from o2 for pay the payment 25€, but when i try to finished the transfer , then this is show to me error !  

2:17 1 1 Revolut I sofort.com Klarna.  Es ist ein Fehler aufgetreten. Leider ist bei der Verarbeitung Ihrer Zahlung ein Fehler aufgetreten.  Bitte kehren Sie zum Shop-System zurück.  • Es gab einen Fehler.  Bitte fangen Sie noch einmal an.  Zurück zum Shop Sofort GmbH Impressum Kontakt FAQ Deutsch v 16 ... 

after that i transfer the money in direct bank account To
Telefonica Germany GmbH

Sent
€25

, but i do not what will be process , but i trasfer the 25€ , IBAN
DE167002XXXXXXXXXX3153

BIC
HYVEDEMMXXX

So can tell to me what will be going on , because email link transfer it is not working that why i transfer the money from my account manually. 

 

 

 

Nur noch ein Schritt zu Ihrem neuen Handy

 
Lieber O2 Kunde,

nochmals vielen Dank für Ihre SAMSUNG GALAXY A12 Bestellung.

Wir bitten Sie, die einmalige Anzahlung für das SAMSUNG GALAXY A12 in Höhe von 25,00 €  vorab zu leisten und damit Ihren Bestellvorgang abzuschließen. 

Sobald Sie die einmalige Anzahlung durchgeführt haben, senden wir Ihnen das SAMSUNG GALAXY A12 (je nach Verfügbarkeit) sofort an Ihre Lieferadresse. 

Ihr aktueller Zahlungsstatus

Wichtig!

Bitte führen Sie Ihre Guthaben‑Einzahlung unbedingt online über den Link in dieser E‑Mail durch. Manuelle Bank‑Überweisungen, Bar‑Einzahlungen in einem O2 Shop oder Zahlungen nach Ablauf der Frist können aus internen Gründen leider nicht verarbeitet werden.
Sollten Sie die Zahlung bereits getätigt haben, betrachten Sie diese E‑Mail bitte als gegenstandslos.

 

Edit o2 Antje: Thread relocated to English Mobile 

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Lösung von o2_Tobias 7 June 2021, 16:01

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2 Antworten

Hi @Shiv98kkr

nice to meet you again here in our English Community. 

I regret that something went wrong with the payment. Unfortunately, we only offer in this case the payment via the e-mail-link. 

In order to check that in detail, I have just written a private message to you via @o2_Support. Please reply there first. 

Afterwards, I will try to get a clarification. 

 

Loving greetings,

Tobias

Hi @Shiv98kkr

until now, I did not receive any message from you under @o2_Support

Could you already clarify your issue?

If not, just come back here in our English Community. 

 

Loving greetings,

Tobias

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