Skip to main content
Warum O2
Warenkorb
Service

Hello! I need help from the support team.

 

I need to change my bank account details because I have closed my bank account and opened in a new one - however I cannot seem to be able to access my account anymore. I tried many times and it just says that my data could not be restored.

 

What do I do? I can’t even top up my phone anymore because it does not let me access my account.

19.10.2022 09:17 o2_Katja moved to our english community

 

Website says : 

Entschuldigung

Aufgrund technischer Probleme können Ihre Daten in Mein O2 derzeit nicht geladen werden. Bitte probieren Sie es später noch einmal oder versuchen es alternativ in der Mein O2 App.

 

O2 App says:

Die Daten konnten nicht geladen werden.


Hello @shelly.leal,

thank you very much for your request in our community!
There can always be a short downtime when work is being done on the website. Have you been able to retrieve your data in the meantime?
If not, then try using a different web browser.
Please let us know what the current status is.

Kind regards
Jessi 🍂


Unglaublich, dass dieses Problem schon so lange besteht, und das Beste, was man sagen kann, ist, es erneut zu versuchen.


Hallo,

@lksiemin in deinem Thema versuche ich dir zu helfen. Bis gleich.

LG


Hallo @lksiemin ,

bitte bleibe mit deinem Anliegen in einem Beitrag, dies ist ein englischsprachiger Beitrag eines anderen Kunden. In deinem oben verlinkten Beitrag wurde dir auch bereits die richtige Antwort gegeben.

Für den Login in Mein o2 registriere dich bitte mit deiner Mobilfunknummer und nutze die Mobilfunknummer für den Login in der App, dann kannst du dort deine Bankverbindung ändern.

Viele Grüße,

Andrea

 


Deine Antwort