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Hello, hope someone can help me. My O2 home spot has been switched off since Friday. I've called o2 so far, but no results. It's so frustrating. If anyone can help me, I would appreciate it.

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Lösung von Joe Doe 2 November 2020, 17:23

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10 Antworten

Benutzerebene 7
Abzeichen +5

@NanaAma you must enter now the sim pin. Use Google translate for the link down.

https://hilfe.o2online.de/o2-mobilfunk-vertrag-tarife-15/homespot-547039?postid=2197869#post2197869

Hi @NanaAma :relaxed:

 

did it work?

 

Best regards,

Michi

Hi i am edmond qollakaj i wanted to ask about a sim card.i have sim card from telecom that is not with contract and i want to make this number with contract for 2 years with unlimited internet in o2

 

(Moved to our english community, o2 Michi)

Hi @Ediqollaku 

 

welcome to our community. :relaxed:

That’s no problem at all. You just have to ask the German Telekom to set your number free for porting. Afterwards make sure you have enough credit for paying the porting fee and than you can fill in the request for getting this number after you activated the o2 contract.  Log in online and find “Tarif & SIM Karte” on the left side of the page and choose “Vertrag verwalten” on the right. The first offer is “Rufnummer zu o2 mitnehmen”. 

Just fill in the SIM card details of your Telecom card and go ahead.

It takes up to eight working days until the porting is confirmed.

 

Greetings

Warum kann ich die Rechnungen nicht sehen oder nichts?  Er schreibt, um es später 3 Tage zu versuchen

Benutzerebene 7

Hallo @Nem mindegy wie kann ich dir helfen? Ich gehe davon aus, dass du keine Schwierigkeiten mit dem Home Spot hast, oder?

Grüße
Michael

Ich möchte meine Konto sehen.  Aber es bringt die Seite nicht, dise schreibe werde es später versuchen

Benutzerebene 7

@Nem mindegy ok, melde dich, wenn ich dir helfen kann. Wahlweise auch auf Englisch.

LG
Michael

@o2_Micha schrieb das vor 3 Tagen

 

Benutzerebene 7

Hi @Nem mindegy leider verstehe ich dein Anliegen nicht genau. Aus dem Screenshot erkenne ich, dass du ein gmail Konto nutzt. Gmail hat aktuell einige Probleme mit Mails von o2,
Kannst du versuchen, eine andere Mailadresse zu nutzen?

LG
Michael

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