Mein Internet funktioniert seit gestern nicht mehr, ich kann nicht von zu Hause aus arbeiten und das kostet mich zusätzliches Geld, ich habe angerufen und sie geben keine Lösungen, nur dass es im Raum Potsdam keine Verbindungen gibt. Ich möchte eine Entschädigung beantragen und eine Beschwerde einreichen. Das einzige Problem ist, dass ich einen Ort finden muss, an dem ich wie heute mit Wifi arbeiten kann Und für mehr Daten auf meinem Handy bezahlen
My internet has not been working since yesterday, I cannot work from home and this is costing me extra money, I have called and they do not give any solutions, only that there are no connections in the Potsdam area. I would like to ask for compensation and make a complaint, the only problem is that I have to find a place where I can work with wifi like today.
bitte prüfe hier, ob eine Störung vorliegt,
du kannst dort auch den “ Melde” Button nutzen
https://www.o2online.de/netz/netzstoerung/
Hallo
welcome to our community. Nice to meet you.
Whats’s the progress in your concern? Did you get any assistance in your technical issue?
Please let us know what happened.
Greetings
Es ist das zweite Mal, dass meine Rechnung höher ist als sie sein sollte, und das zweite Mal, dass mir niemand hilft und das Problem löst. Nach 6 Tagen ohne Internet wegen eines Fehlers von ihnen, bieten sie mir sehr nett als Entschädigung eine SIM-Karte mit Daten an und versichern mir, dass es nicht auf meiner Rechnung belastet wird, sondern als Waiver. Jetzt ist meine Rechnung jedoch höher, und ich habe die E-Mail, die sie mir nach diesem Angebot geschickt haben. Wie kann das sein? Die Berater sind unhöflich, ohne Wissen oder Bereitschaft zu helfen. Es gibt keine Möglichkeit, dass dir jemand hilft oder ein E-Mail oder Beschwerdeformular zu finden.
This is the second time my bill is higher than it should be, and the second time no one helps or resolves the issue. After 6 days without internet due to their fault, they kindly offer me a SIM card with data as compensation and assure me that it won’t be charged to my bill, but instead as a waiver. Now my bill is even higher, and I have the email they sent me after offering this. How can this be? The advisors are rude, without knowledge or willingness to help. There’s no way to get anyone to help or find an email or complaint form
o2_Giulia, 29.01.2025, 18:56: Beiträge zum gleichen Thema zusammengelegt
You don’t have to post a German translation. Also, you already have a thread about your issue.
Use the contact form to request a refund and attach the email they sent you:
https://www.o2online.de/service/kontaktformular/
o2_Giulia, 29.01.2025, 18:56: Beiträge zum gleichen Thema zusammengelegt
My invoice still hasn't been updated, and the payment is due on the 4th. I don’t want to pay extra, especially since I was without connection for a week. How is this possible? Please adjust it accordingly.
Hello
as you have made the mobile contract via our hotline or chat on the 18. January, you have until tomorrow to revoke that contract.
A revocation you can send, giving the number of the contract, via e-mail to our address widerruf@cc.o2online.de
Best Regards,
Gerrit
What contract??
First news, what disaster! a mess! You guys offered me a SIM card with data cos my internet stop working for a week.
That is not good if there were misunderstandings,
Best Regards,
Gerrit
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