Worst service ever. I filled out the moving application on December 22nd, 2023, and since then I haven't had internet for 2 months. There was a problem with the internet connection, I created a ticket for an appointment with the technician, he came to my old address twice in a row, somehow the employee on the hotline didn't manage to write it down!!! Then they submitted a new moving application again! sent me a new router to my new CORRECT address, I patiently waited 3 weeks for a technician, he called but had the WRONG address! nothing happened again. You have to have a special talent and not care at all about your customers to not write down the address correctly!! Today I was billed for the month of January when I had no internet connection. Hotline said to wait for an email for a new appointment. Nothing has happened for a week. Does anyone know how to cancel the O2 contract? HELP!!!!!
Edit o2_Bianca 19.02.24 09:47Uhr: Moved from DSL, Kabel&Glasfaser to English o2 Community Broadband&Landline
Worst service ever. I filled out the moving application on December 22nd, 2023, and since then I haven't had internet for 2 months. There was a problem with the internet connection, I created a ticket for an appointment with the technician, he came to my old address twice in a row, somehow the employee on the hotline didn't manage to write it down!!! Then they submitted a new moving application again! sent me a new router to my new CORRECT address, I patiently waited 3 weeks for a technician, he called but had the WRONG address! nothing happened again. You have to have a special talent and not care at all about your customers to not write down the address correctly!! Today I was billed for the month of January when I had no internet connection. Hotline said to wait for an email for a new appointment. Nothing has happened for a week. Does anyone know how to cancel the O2 contract? HELP!!!!!
Edit o2_Sven 17.02.2024/08:16: Moved from the Wohnzimmer to English o2 Community: Broadband & Landline
o2_Giulia, 19.02.2024, 10:10: Posts on the same topic combined.
Hello
welcome to our o2 Community
I'm sorry that you had such problems moving your landline.
I was happy to take a look at the case. Our employees sent you an email with the new offer for the move (to the correct address) on February 12, 2024. Your consent via the link in the email is still required so that the move can be carried out.
Since the offer is about to expire, you should send the confirmation as quickly as possible so that the activation at your new adresse can be carried out as soon as possible.
Best regards
Giulia
Hallo,
Um Himmels willen, bei dem Link geht es nicht um eine Adressbestätigung, sondern darum, einen neuen Vertrag (dritte für zwei Monate) mit meinen „NEUEN“ Informationen abzuschließen. Ich brauche keinen neuen Vertrag, sondern einen Termin beim Techniker!!!
Hallo
es geht um den Vertrag an der neuen Adresse, hierfür wird deine Bestätigung benötigt.
Es handelt sich hier nicht um einen neuen, sondern um den gleichen Vertrag. Der Anschluss an der alten Adresse wird damit automatisch deaktivert.
Ein Technikertermin wird automatisch nach der Bestätigung gebucht und dir per Email/Post mitgeteilt.
Viele Grüße
Giulia
Hallo,
und dann muss ich wieder 3-4 Wochen auf einen Techniker warten. zum dritten Mal... gute Option. War da, habe das gemacht. Wenn Sie an meiner Stelle wären, wären Sie sehr enttäuscht. P.S. Wir sind keine Freunde oder Bekannten, dass Sie mich mit „du" ansprechen.
Ich danke Ihnen für Ihre Hilfe...
Hallo
der Umzugsauftrag an die richtige Adresse wurde nun leider storniert, da das Angebot vom 12.02.2024 nicht bestätigt wurde. Der Anschluss an der alten Adresse wurde ebenfalls inzwischen deaktiviert, so dass ein Umzug des Anschlusses jetzt nicht mehr möglich ist. Wir können nun lediglich einen Neuanschluss für die richtige Adresse bestellen.
Wie möchtest du denn jetzt weiter verfahren?
Hier in unserer Community schreiben wir uns grundsätzlich untereinander mit der Anrede "du" an, schau dazu auch gerne einmal in unsere Netiquette.
Viele Grüße
Giulia
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