I am not able to find a customer care contact number where can I ask for status of my contract and to talk to anyone...
Seite 1 / 1
Hi,
here some numbers
Vertragskunden bei O2 können sich für 20 Cent pro Anruf an folgende Nummern wenden:
or you can use the livechat, find at the top of this site, or you can wait here for an o2 worker but i don´t know in wich time someone show this thread.
Greetz
here some numbers
Vertragskunden bei O2 können sich für 20 Cent pro Anruf an folgende Nummern wenden:
- Aus dem Netz von O2: 55 22 2
- Aus dem Festnetz: 089 - 78 79 79 40 0
- Aus anderen Mobilfunknetzen: 0176 – 88 85 52 22 (Kosten abhängig von Ihrem gewählten Tarif)
- Aus dem Ausland: 0049 176 – 88 85 52 22 (Kosten abhängig von Ihrem Tarif)
or you can use the livechat, find at the top of this site, or you can wait here for an o2 worker but i don´t know in wich time someone show this thread.
Greetz
I tried calling all day but could not get someone. I donot understand German but as I understood with the help of others automated voice was asking for waiting and not selecting any options. I don"t know how to contact them. I just want to know whether my contract has been cancelled or not.
Deine Antwort
Werde Teil der O₂ Community!
- Melde dich bei Mein O₂ an (oder registriere dich schnell)
- Wähle deinen Nutzernamen für die Community
- Erstelle dein Thema oder deinen Kommentar und lass dir schnell und unkompliziert helfen
Anmelden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.