Skip to main content
Warum O2
Warenkorb
Service
Frage

Fehler in der Rechnung

  • March 20, 2014
  • 4 Antworten
  • 30 Aufrufe

tasesol
Besucher:in
In der Rechnung fande ich Fehler. Ich hatte kein Gespräch aus der Rechnung. Was muss ich tun?

Zu diesem Thema können keine neuen Antworten hinzugefügt werden. Du kannst gern ein eigenes Thema erstellen.

4 Antworten

LMSMDK
Legende
Forum|alt.badge.img+26
  • Legende
  • March 20, 2014
Reklamiere die Rechnung schriftlich bei der Kundenbetreuung, wie auch auf der Rechnung steht.

Was für ein Gespräch wurde aufgelistet?
Was für ein Tarif hast du? Eventuell Sonderrufnummer oder eine nicht über Flat abgedeckte Nummer angerufen?

varghesepaul
Besucher:in
  • Besucher:in
  • August 17, 2014
I am very sorry to inform that you are cheating me by sending the wrong telephone bill.It is requested that with immedieate efect my mobil telephone no 176xxxxxxxx may please cancelled .

 

 

With regards.

 

Varhese Paul Thekekara.


o2_Marc
  • Team
  • August 17, 2014
Hi varghesepaul,

 

you didn´t have a contract with o2?

 

Regards,

Marc


  • August 17, 2014
varghesepaul schrieb:
I am very sorry to inform that you are cheating me by sending the wrong telephone bill.It is requested that with immedieate efect my mobil telephone no 176xxxxxxxx may please cancelled .

 

 

With regards.

 

Varhese Paul Thekekara.

Hi,

 

a public statement, that someone else (or a company) is cheating may be a criminal offence, that can be prosecuted in Germany. You should be careful when posting such statements in a public forum.

 

Can you give us some more details?

 

Regards,

 

Fuchs