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Contract Cancellation Request

  • March 28, 2019
  • 2 Antworten
  • 115 Aufrufe

Hi

I have a DSL O2 Home L Flex contract and I want to cancel it.

I started the cancellation process through the website account on Sunday (24/03/19).

Today (within the lapse of 10 days) I called the hotline for the cancellation confirmation. I was guided by a lovely English customer agent which redirected me to the cancellation department, which made wait for 45 minutes and then hanged the phone.

Can someone please help me cancelling my flex contract?

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Hallo

Ich habe einen DSL O2 Home L Flex-Vertrag und möchte ihn stornieren.

Ich habe den Stornierungsprozess über das Website-Konto am Sonntag (24.03.19) gestartet.

Heute (innerhalb von 10 Tagen) rief ich die Hotline an, um die Stornierungsbestätigung zu erhalten. Ich wurde von einem netten englischen Kundenagenten geleitet, der mich zur Stornierungsabteilung weiterleitete, die 45 Minuten warten ließ und dann das Telefon auflegte.

Kann mir bitte jemand helfen, meinen Flex-Vertrag zu kündigen?

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Screenshot removed (o2 Michi)

Lösung von o2_Lars

Hello @414v32,
you already recieved answers in your other thread here so I close this one.
It is neither necessary nor desired to ask the same question several times.
Regards,
Lars
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2 Antworten

  • Autor
  • Besucher:in
  • March 29, 2019
Called again today, they don't have English speaking people in the cancellation department. I guess I will have to ask a friend for help.

o2_Lars
  • Moderator
  • Lösung
  • March 31, 2019
Hello @414v32,
you already recieved answers in your other thread here so I close this one.
It is neither necessary nor desired to ask the same question several times.
Regards,
Lars