Warum O2
Warenkorb
Service
Gelöst

O2 is not Responsive ? for Terminate contract

  • 31 August 2016
  • 1 Antwort
  • 541 Aufrufe

Hello,

I had signed contract for 2 years - DSL internet. Ending on april 2017.

I wanted to terminate in September 2016, and I sent Written letter, signed and Faxed to them, Sent via Email.

But I havent received any response from them úntil now since last 15 days.

Very pathetic customer service i feel.

Very poor customer service.

Please let me know if there any other means to Terminate Contract ?

thanks

sampath

icon

Lösung von Klaus_VoIP 31 August 2016, 16:14

Zur Antwort springen

Zu diesem Thema können keine neuen Antworten hinzugefügt werden. Du kannst gern ein eigenes Thema erstellen.

1 Antwort

Bitte beachte das Mehrfachpostings zum selben Anliegen nicht erwünscht sind.

Ich sperre daher diesen Thread nun.

https:///servlet/JiveServlet/showImage/102-2823-9-10211/Thread Closed.png