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Option kann nicht aktiviert werden, da ein andere Buchung in Bearbeitung ist


Hi, I'm trying to activate the option o2 my data unlimited (1 month) on my number from the mein o2 app, but I get an error saying "Ihre anfrage kann leider im moment nicht bearbeitet werden, da eine andere buchung in bearbeitung ist".
Can you please activate it for me, I accept to pay the 39,90 euros

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Lösung von o2_Matze 16 October 2022, 13:37

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6 Antworten

Hallo,

buche bitte die Unlimited Option im Online Portal, nicht über die App.

LG

Hallo,

buche bitte die Unlimited Option im Online Portal, nicht über die App.

LG

Ich kann die Unlimited Option auf der Website nicht finden, ich kann nur die begrenzte sehen. Können Sie mir einen Link schicken oder mir sagen, wo ich sie finden kann?

Hallo,

unter Tarif & SIM- Karte, bei Internet, Alle buchbaren Internet Optionen.

LG

Hi @ilahomesick 

Welcome back. If you need assistance we would love to help you.

If the way villureef postet won’t work for you we can activate the option o2 my data unlimited (1 month)

If that’s the case just post the last 3 digits of the phone number on which you want to use the unlimited pack. 

Best regards Matze

If the way villureef postet won’t work for you we can activate the option o2 my data unlimited (1 month) If that’s the case just post the last 3 digits of the phone number on which you want to use the unlimited pack.

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@ilahomesick 

Done, o2 my Data unlimited (1M) is booked and ready to go.

I hope this helps to feel less homesick💙

Have nice day.

Kind regards

Matze

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