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Daten-Roamig funktioniert nicht.

  • August 11, 2018
  • 5 Antworten
  • 141 Aufrufe

Hallo, ich konnte auch im Urlaub (Italien) das Internet nicht nutzen. Telefonieren funktionierte allerdings problemlos.

Kann mir da jemand helfen?

Daten-Roaming ist auf meinem Telefon aktiviert.

5 Antworten

user12345678
Besucher:in
  • Besucher:in
  • August 11, 2018
dear o2 team, my prepsid s cannot roam in eu country. i tried apn both in o2 internet or o2 Internet prepaid. both do not work. please teach me how to do. my phone number is xxxxxxxxxx94. many thanks! by the way, i still can make phone call.

Edit o2_Jelena: Rufnummer aus Datenschutzgründen bearbeitet

o2_Jelena
  • August 11, 2018
@michaontheroad bei deiner Rufnummer war eine Sperre für Datendienste im Ausland eingerichtet. Diese habe ich eben für dich rausgenommen. Kannst du dein Handy einmal aus- und wieder anmachen und schauen wie es nun aussieht?

@user12345678 at present some of our prepaid-customers oder customers using roaming may experience limitations with mobile data. Our network engineers are already working hard to resolve the problem.

Viele Grüße, Jelena

  • August 11, 2018
@user12345678 : How many threads are needed to ask for help with a problem?

My credit and my packages disappeared

And you should not post private datas - Now written for the third time

Next time, i will close your threads / questions directly with no further comments as long as you do not respect the forum rules!

o2_Jelena
  • August 11, 2018
@TBCMagic, vielen Dank für den Hinweis!

@User12345678 please stay in this topic! Here is no crossposting allowed, since the informations spreads over the whole community. TBCMagic warned you already, the next time i have to ban you from this community. So please follow our rules: Netiquette

Viele Grüße, Jelena

  • Autor
  • Besucher:in
  • August 11, 2018
@o2_Jelena

Vielen Dank für die Hilfe. Jetzt funktioniert es. Viele Grüße und ein schönes Wochenende

michaontheroad