Skip to main content
Warum O2
Warenkorb
Service

Vertrag

  • September 7, 2021
  • 6 Antworten
  • 119 Aufrufe

https://hilfe.o2online.de/inbox/conversation?with=367082

 .@o2_Support   Moj korisnički broj je xxxxxxxxxx, a moj identifikacijski broj xxxx
Također imam račun za pripejd broj xxxxxxxx, za koji je moj identifikacijski broj xxxxx (korisničko ime je xxxxxxxx)
Pokušao sam ugovor (postpaid) staviti na ovaj račun ili novi ugovor i prebaciti broj mobitela na ovaj stari pripejd broj koji koristim, ali ne znam kako to učiniti.
Novi broj je aktiviran, ali nemam SIM karticu jer je izgubljena prilikom slanja paketa, pa ne mogu otvoriti ni novi račun u aplikaciji jer ne dobivam SMS kod.
Novi broj za postpaid ugovor je xxxxxxxx

 

Edit: Persönliche Daten entfernt - o2_Kurt

6 Antworten

  • September 7, 2021

Molimo vas da ovdje ne unosite nikakve lične podatke, sve je ovo javno širom svijeta

 

bitte hier keine persönlichen Daten angeben, das ist alles weltweit öffentlich


bs0
Legende
Forum|alt.badge.img+43
  • Legende
  • September 7, 2021

Bitte auf deutsch oder Englisch. Entferne bitte umgehend die Rufnummern und die Kundennummer, und ändere sofort die PKK! Du hast alles öffentlich gepostet!


  • September 7, 2021

→ da geht es weiter

 


  • Autor
  • September 7, 2021

@o2_Giulia  Ich kann dir keine private Nachricht senden


  • September 7, 2021

→ da geht es weiter

 

 


o2_Vivian
  • Moderatorin
  • September 17, 2021

Hallo @Lemimile,

auch ich schließe mich den Hinweisen meiner Vorredner an: bitte poste hier auf keinen Fall persönliche Daten, da du hier weltweit öffentlich schreibst!

Für eine bessere Übersichtlichkeit machen wir in deinem anderen Thread weiter, wenn du noch unsere Unterstützung benötigst. Melde dich in dem Fall gerne dort. 

Viele Grüße

Vivian