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Gelöst

konto problem, bankdatenänderung

  • October 8, 2024
  • 8 Antworten
  • 83 Aufrufe

Hello ,

Ich habe ein Nachricht bekommen.

Mein konto ist nue jetzt ich ahbe bei ihnen 2verträge.ich 2 mal ihre customer service angerufen aber kein personek mir hilft.icha habe shön Impressum eine einmal geschickt mit mein neue konto.jemend lan mir anrufen mein number bitte

XXXXXXX

 

o2_Giulia, 08.10.2024, 09:42: persönliche Daten verborgen

Edit o2_Kathi 23.12.24 Titel zur besseren Übersicht angepasst

Lösung von blablup

https://www.o2online.de/mein-o2/bankverbindung/

8 Antworten

Bumer
Legende
  • October 8, 2024

Lösche deine Rufnummer. 😳


schluej
Legende
  • October 8, 2024

Moin,

mal das o2 Kontaktformular nutzen.


o2_Bianca
  • Moderatorin
  • October 8, 2024

Hallo @Hina Saleem,
herzlich willkommen bei uns in der o2 Community.💙 Toll, dass du dich mit deinem Anliegen hier meldest.🤗 Das man dir bisher nicht weiterhelfen konnte, tut mir leid. Wenn ich es richtig verstanden habe, möchtest du deine Bankverbindung ändern? Das kannst du auch selber direkt über Mein o2 beauftragen. Hast du das schon einmal ausprobiert?🙂
Liebe Grüße Bianca


  • Autor
  • Besucher:in
  • October 27, 2024

How to changeviamy O2.kindly guideme


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  • Legende
  • Lösung
  • October 27, 2024

o2_Gerrit
  • Moderator
  • October 28, 2024

Hello @Hina Saleem,

could you change your bank details via the link which Bumer provided?

Best Regards,

Gerrit


  • Autor
  • Besucher:in
  • February 4, 2025

Hello,

How can  i check my payments hier because i donot  habe O2 sim.thays why i am unalbe to login O2 app.

I went to Karlsruhe O2 seevice

But he said he cannot help me and i must buy new O2 sim on contract basis.i want to know without contract can i take O2 sim and.how i can check my payments via websiet.because in der app ,app ask the handy number i donot have O2 hany number.

Please help me

Hian saleem


o2_Gerrit
  • Moderator
  • February 5, 2025

Hello ​@Hina Saleem,

do you have instalment plans for smartphones, where you do not have a phone number?

In that case you can register via our registration page for a customer account with the Vertragsnummer which is written in the bill you received after ordering the smartphone.

If you have a landline or mobile contract you can register witht he phone number.

Payments are only shown for landline or mobile contracts, as only they have monthly bills opposite an instalment plan plan which has from the beginning fixed monthly instalment payments.

In any case you do not need to have a new contract of any kind for this.

Best Regards,

Gerrit