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Warum O2 Service

Why is there a second contract?


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32 Antworten

  • Autor
  • Neuling
  • 26 Antworten
  • 21. April 2023

Hi,

Didn't you really my payment? Why are you sending me these messages? It's extremely overwhelming:

 

Guten Tag,

Ihre aktuelle Rechnung liegt ab sofort in Ihrem persönlichen Servicebereich Mein o2 für Sie bereit.

Zum Abrufen der Rechnung loggen Sie sich einfach mit Ihrer Rufnummer/Ihrem Benutzernamen und Ihrem Kennwort ein.

Ihr Konto weist einen Rückstand auf. Bitte überweisen Sie den offenen Betrag in Höhe von 163,32 bis zum 28.04.2023 unter Angabe der Kundennummer auf unser Konto bei der UniCredit Bank - HypoVereinsbank , IBAN DE16 7002 0270 0005 7131 53. Vielen Dank!"

 


  • Neuling
  • 48 Antworten
  • 21. April 2023
Umg schrieb:

Hi,

Didn't you really my payment? Why are you sending me these messages? It's extremely overwhelming:

 

Guten Tag,

Ihre aktuelle Rechnung liegt ab sofort in Ihrem persönlichen Servicebereich Mein o2 für Sie bereit.

Zum Abrufen der Rechnung loggen Sie sich einfach mit Ihrer Rufnummer/Ihrem Benutzernamen und Ihrem Kennwort ein.

Ihr Konto weist einen Rückstand auf. Bitte überweisen Sie den offenen Betrag in Höhe von 163,32 bis zum 28.04.2023 unter Angabe der Kundennummer auf unser Konto bei der UniCredit Bank - HypoVereinsbank , IBAN DE16 7002 0270 0005 7131 53. Vielen Dank!"

 

Bei mir dem zweiten Vertrag war die Zeitlücke zwischen der Anfang des Vertrages und der ersten Rechnung ein Monat und Halb; Betrügerische Lügnerin Firma 


  • Autor
  • Neuling
  • 26 Antworten
  • 21. April 2023

Didn't you get my payment?? 


o2_Micha
  • Moderator
  • 9874 Antworten
  • 22. April 2023

Hi @Umg,
we received the money from the march invoice. Right now there is only the new invoice open. 
Your latest payment isn´t involved in this invoice, so you only have to pay the difference.
Mean there is the whole amount, minus yor last payment, I hope i was able do discribe the payment. If there are any questions left, you are welcome. 

kindly regards
Michael


  • Autor
  • Neuling
  • 26 Antworten
  • 23. April 2023

Hi,

Nothing is clarified here. You are now sending the bill of 163 € 

You must review your invoice because as you used to do so, you are again mistaken. I've already regulated your bill of 127 € a day before you sent me the invoice. 

 

 


  • Autor
  • Neuling
  • 26 Antworten
  • 26. April 2023

Hi,

I still don't understand why you're sending me these letters of 163 €  a week after paying 127 € 

Am I paying for a company internet or what's wrong with you please? 

It's enormously exhaustive and mental health disturbing

 

o2_Giulia, 29.04.2023, 16:29, personal data deleted

 


o2_Giulia
  • Moderatorin
  • 20813 Antworten
  • 29. April 2023

Hello @Umg,

there was an overlap with your payment of EUR 127,14. The invoice was already created at the time of payment.

Of course, only the difference of EUR 36,18 is open. Please transfer it by the specified date.

Best regards

Giulia


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