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Hello

I bought Mobile Samsung Edge S6 with Teblet offer on 26/01/2016  .

And I have received an email application and the customer number and the number to the package tracking number.

And when tracking the package .. show that delivery has been successfully completed on 26.01.2016

But actually I have not received anything so far ...



order Number : WSAC20993460

Package tracking number SHIP DPD : 09445735736881



Greetings



correction



Hello

I bought Mobile Samsung Edge S6 with Teblet offer on 26/01/2016  .

And I have received an email application and the customer number and the number to the package tracking number.

And when tracking the package .. show that delivery has been successfully completed on 29.01.2016

But actually I have not received anything so far ...



order Number : WSAC20993460

Package tracking number SHIP DPD : 09445735736881




Hi Angro,



the subscription of the Samsung S6 Edge is rejected. I´m sorry. The tracking number derives from the sim. Did you find it meanwhile in your letterbox ?



Regards,



Carina




Vielen Dank für Ihre Bestellung Herr Angro,



profitieren Sie schon bald vom umfassenden o2 Serviceangebot und damit vom besten Preis-Leistungs-Verhältnis und erleben Sie, dass zwei Netze besser sind als eins.



Nachdem Sie Ihre neue o2 SIM-Karte aktiviert haben und diese freigeschaltet wurde, nutzen Sie automatisch und ohne Zusatzkosten die Netze von E-Plus und o2.*



So aktivieren Sie Ihre o2 SIM-Karte



    1.   Gehen Sie auf die Website
www.o2.de/aktivieren/



    2.   Geben Sie die Nummer Ihrer neuen o2 SIM-Karte und Ihr Geburtsdatum ein



    3.   Die Freischaltung dauert in der Regel nur wenige Minuten, bis maximal 24 Stunden



    4.   Ihre monatliche o2 Rechnung finden Sie dann unter
www.o2.de/mein-o2/



Möchten Sie Ihre bisherige Rufnummer behalten?



Nachdem Sie Ihre SIM-Karte aktiviert haben, können Sie ganz einfach die Mitnahme Ihrer bisherigen Rufnummer unter www.o2.de/mein-o2/rufnummermitnahme beantragen.



Kennen Sie schon unsere kostenlose App „Mein o2“?

Mit dieser App haben Sie Ihren aktuellen Verbrauch immer im Blick und sehen alle Details zu Ihrer Telefonate, dem SMS- und Datenvolumen. Die App können Sie problemlos auf Ihrem Smartphone und/oder Tablet nutzen.



Sie haben noch Fragen?

Bei Fragen rund um Ihren neuen Mobilfunkvertrag ist die Hilfe Community von o2 oder alternativ der Kundenservice von o2 für Sie da: telefonisch unter 089 787979400 (Kosten gemäß Tarif für Anrufe in das dt. Festnetz)



Freundliche Grüße

Ihr o2 Team



.............................



i received this Email Today




i can't active Sim Card bec. i don't have Sim card from o2 yet .



also i don't receive any Pakage or Post ???



May have been canceling the purchase of the device asks for? what the problem ???????




Hello https:///people/Angro,



so you did not receive the sim?



One option is that we activate your contract, and afterwards we can send you a new sim in exchange for free.



The other one which you did not receive we would deactivate of course.



Should we do that?



Kind reagrds,



Jessica




Since date 26.01.2016 to 04.02.2016 i did not recieve any Sim or Handy + Tablet  and Contract ???




Hello Angro,



you will not receive the mobile phone. It got rejected.



But for the contract we can send you a new sim because you did not receive the first one.



Or, if you do not want to have it anymore, we can also cancel the contract.



Kind regards,



Jessica




how i can cancel Contract of the Sim ?




Hello Angro,



when you send us a private message to our account @o2_Support‌ with your personal dates and your wish to cancel the contract we can do that for you.



Kind regards,



Jessica




Thank you




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