Skip to main content
Warum O2
Warenkorb
Service
Gelöst

Sim card not received

  • January 25, 2021
  • 1 Antwort
  • 55 Aufrufe

Hi, I ordered a postpaid SIM CARD with O2 my home M with 4G/LTE but I haven't received it yet and it has been 7 days. I received a message on 19th January 2021 that it has been sent via Deutsche post but I have not received it. Please help me what can I do in this case or either send a new SIM Card. 

Lösung von Sandroschubert

 Hallo,

 

vermeide bitte Dein Anliegen mehrfach und spamartig im Forum zu verteilen. Dort geht es weiter 

 

Zu diesem Thema können keine neuen Antworten hinzugefügt werden. Du kannst gern ein eigenes Thema erstellen.

1 Antwort

Sandroschubert
Legende

 Hallo,

 

vermeide bitte Dein Anliegen mehrfach und spamartig im Forum zu verteilen. Dort geht es weiter