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SIM-Aktivierung (HotSpot)


Hallo!
Ich habe eine SIM-Karte und ein Hotspot-Modem erhalten. Um die SIM-Karte zu aktivieren, ging ich am Samstag in den O2-Store. Mir wurde gesagt, dass am Montag die Karte aktiv sein würde. Nichts funktioniert. Ich habe versucht, auf https://sim-aktivieren.o2online.de/ zu gehen, dort steht, dass ich das falsche Geburtsdatum eingebe, obwohl der Store mir nicht gesagt hat, dass es einen Fehler gab. Auch wurden mir keine Verträge zugesendet, ich kann meine Daten nicht einmal überprüfen. Was zu tun ist?
Entschuldigung für mein Deutsch, ich habe gerade angefangen, es zu lernen

 

Edit: verschon vom Forum “O₂ SIM-Karte: Bestellung & Aktivierung” in das Forum “English O₂ Community: Mobile” - o2_Marco 02.09.22 09:23

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Lösung von aaaaaaaa3333 15 August 2022, 13:25

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8 Antworten

Hallo,

hast du im O₂ Shop auch abgeschlossen? Dann werde dort nochmal vorstellig.

LG

Soweit ich weiß, alles Notwendige wurde erledigt

 

 

Hallo @aaaaaaaa3333,

 

es freut mich, dass du in unsere Community gefunden hast. 😊 

Verstehe ich deinen letzten Post richtig und der Shop hat nun alles für dich klären können? 

If English is better for you, we can also write in English here. 

 

Gruß, Marco

No, not the store. I called the hotline and activated the SIM card. I tried to activate it in the store, and the seller told me to wait 2 days, but nothing happened (also nothing was said about the wrong date of birth). After two days, I tried to do it at home, but it didn't work because I was getting an error about the wrong date of birth (I did not enter it, it was entered by the seller when placing an order). But now everything is fine thanks to the amazing girl from the support line :)Thanks for your reply, Marco!
 

@o2_Marco 

dies ist ein doppelter Beitrag

dort ist dran@o2_Maria 

 

Hi @aaaaaaaa3333,

 

thank you, that you have posted the information. I am happy that your issue is solved now. 😊

I wish you all the best and stay healthy. 🍀

 

Best regards, Marco

Dear @o2_Marco

Marco, I'm sorry to bother you again, but from another topic I was again redirected to this one, although I closed it. The question was about how to find out the phone number (I didn’t receive an SMS with it and I don’t have a contract) or PKK. I know that PKK can be obtained by mail, I would really like to do so. Thank you!

 

Hello @aaaaaaaa3333,

 

your welcome. 😊 I saw in the other Thread that o2_Maria has written in her post, that she had send your four digit personal identification number per post and that the letter will arrive you in the following 3 till 5 working days after her post. This ist now 4 days ago. So the letter will arrive you in the nearly time. 

 

Best regards, Marco

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